تاریخ انتشار: 1396/07/03 16:42
کد خبر: 181139

محرومیت طارمی به نفع کاوه رضایی؟

محرومیت طارمی به نفع کاوه رضایی؟

در دو سال اخیر کاوه رضایی تلاش زیادی کرده تا بتواند نظر کیروش را به خود جلب کند. اما او پس از پیوستن به استقلال تا کنون به تیم ملی دعوت نشده است. از شانس بد او، مهاجمان تیم ملی نیز توانسته‌اند به خوبی نظر کیروش را جلب کنند. با این شرایط کاوه دو سال است که از تیم ملی دور بوده و رفتن او به بلژیک نیز آخرین تلاش این مهاجم برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بوده است.

رضایی دیشب چهارمین گل خود را روی جاگیری مناسب و حضور به موقع در محوطه شش قدم حریف برای شارلوا به ثمر رساند. زدن چهار گل در اولین فصل حضورش در بلژیک آن هم در هفته ششم لیگ آمار خوبی برای این مهاجم است. در شرایطی که کریم انصاریفرد اوضاع جالبی در المپیاکوس ندارد، به نظر می‌رسد اوضاع کاوه برای دعوت شدن به تیم ملی مساعدتر از کریم باشد. ضمن اینکه محرومیت طارمی نیز می‌تواند مزید بر علت شود تا کیروش پس از مدت‌ها مهاجم شارلوا را به تیم ملی فرا بخواند.

اگر کاوه به اردوی جدید تیم ملی برای بازی با روسیه و توگو دعوت شد، می‌تواند امیدوار باشد که با درخشش خود شانسش را برای حضور در جام جهانی افزایش دهد. اما اگر او با وجود محرومیت طارمی به اردوی جدید تیم ملی فراخوانده نشود تقریبا باید از عدم اعتقاد کیروش به خود مطمئن شده و جام‌جهانی را رویایی از دست رفته ببیند‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orzdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ای که در غیاب آزمون هم به تیم ملی دعوت نمی شود