تاریخ انتشار: 1396/06/02 14:20
کد خبر: 187040

سرنوشت کاوه رضایی در انتظار شجاعیان؟

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی، لیست نصفه و نیمه ایران را اعلام کرد.
سرنوشت کاوه رضایی در انتظار شجاعیان؟

 11 بازیکن از لیگ برتر دعوت شدند و یحتمل 12 لژیونر هم دعوت می‌شوند تا لیست 23 نفره شود. قبل از بازی کره‌جنوبی هم که 4 نفر خط می‌خورند تا 18 نفر در لیست نهایی قرار بگیرند. حالا این هم نکاتی از لیست جدید تیم ملی‌:

1-علیرضا بیرانوند، حامد لک، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، سعید آقایی، وریا غفوری، وحید امیری، امید نورافکن، روزبه چشمی و مهدی ترابی و مهدی طارمی 11 بازیکنی هستند که از لیست برتر دعوت شده‌اند.

2-به احتمال فراوان سردار آزمون، رضا گوچی، کریم انصاری‌فرد، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، علی کریمی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان و میلاد محمدی 12 لژیونری خواهند بود که به تیم ملی اضافه می‌شوند.

3-کی‌روش روی نام اخباری و محمدرشید مظاهری خط قرمز کشید. این یعنی یک گلر از اروپا دعوت می‌کند. شنیده می‌شود علیرضا حقیقی که دو، سه هفته است در لیگ سوئد خوش می‌درخشد، به تیم ملی دعوت می‌شود. هفته قبل از احتمال حضور این بازیکن در لیست جدید تیم ملی نوشتیم.

4-پژمان منتظری در لیست جدید کی‌روش نیست و این‌طور به نظر می‌‌آید پرونده‌‌اش در تیم ملی بسته شده است. کی‌روش نشان داده اگر بازیکنی را بخواهد و او در تیمش هم بدترین بازی‌ها را کند، باز هم دعوت می‌شود اما وقتی روی نام منتظری خط قرمز کشیده، یعنی فهمیده او به انتهایش رسیده است. کی‌روش قبلاً همین کار را با آندو و خسرو حیدری هم کرد.

5-داریوش شجاعیان هم در لیست نیست. آیا او هم در راه کاوه رضایی است؟ این هم سؤالی است که بعداً جوابش را می‌فهمیم. داریوش فعلاً باید از تیم ملی دور بماند.

6-دعوت از روزبه چشمی بعد از خط خوردن منتظری و شجاعیان عجیب بود. روزبه در بازی‌های این فصل عملکرد ضعیفی داشته و برای همه جای تعجب دارد چطور دعوت شده است اما شنیده می‌شود کی‌روش می‌خواهد روزبه را به عنوان دفاع آخر محک بزند.

7-خط خوردن کمال کامیابی‌نیا هم از نکات جالب بود. کی‌روش، هافبک دفاعی جوان استقلال یعنی امید نورافکن را ظاهراً به او ترجیح داده است. کلاً رابطه کی‌روش با کمال از نظر فنی، سینوسی است. این بار هم از بین قرمزها روی نام او و ماهینی خط قرمز کشید.

8-با یک بررسی ساده احتمالاً متوجه می‌شوید کی‌روش کم‌کم تیم ملی را با لژیونرها می‌چیند. در بهترین حالت تیم ملی سه بازیکن لیگ برتری در ترکیب فیکس خواهد داشت‌؛ طارمی، بیرانوند و سیدجلال. هر سه هم پرسپولیسی هستند. شنیده می‌شود شاید کی‌روش در بازی با کره از حقیقی استفاده کند. سیدجلال هم از آن بازیکنانی است که سن و سالش بالاست. طارمی تنها گزینه‌ای است که در طولانی مدت می‌تواند فیکس باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnagd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش جانشین های احسان و مسعود برای حضور در فهرست کی روش