تاریخ انتشار: 1396/02/28 11:58
اختصاصی| پاشازاده فصل بعد در قائمشهر؛
کد خبر: 210087

توافق نهایی موفق‌ترین مربی لیگ یکی با نساجی

سرمربی موفق تیم‌های سابق راه‌آهن تهران، آلومینیوم اراک، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم، با باشگاه نساجی مازندران به توافقات نهایی دست یافت.
توافق نهایی موفق‌ترین مربی لیگ یکی با نساجی

به گزارش فرتاک ورزشی، در روزهای گذشته، بحث سرمربی نساجی در فصل پیش رو نقل محافل ورزشی شده است. از مصاحبه مدیرعامل و مالک باشگاه گرفته تا انتشار لیست مریبان مدنظر همه و همه سبب شده تا از نساجی، به عنوان تیتر اول روزنامه‌ها و رسانه‌ها استفاده شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی مدنظر نساجی مازندران برای فصل پیش رو مشخص شده است و دو طرف به توافقات لازم دست پیدا کرده‌اند و فقط عقد قرارداد مانده است که آن هم با آمدن مالک باشگاه از ایتالیا، نهایی خواهد شد.

مهدی پاشازاده که سابقه لیگ یکی کردن پارس جنوبی جم، آلومینیوم اراک، شهرداری تبریز را دارد، فصل گذشته را به دلیل مشکلات مالی که تیم‌هایش داشته سخت گذراند و برای فصل جدید، چندین پیشنهاد داشت که ترجیح داد به قائمشهری‌ها لبیک بگوید و مردمان این شهر را پس از دو دهه، لیگ برتری کند.

در روزهای گذشته گرچه عده‌ای معلوم الحال قصد تخریب وی را در قائمشهر داشته‌اند و از قرارداد نجومی او با نساجی سخن گفته‌اند، اما به نظر می‌رسد برای این سرمربی پول در اولویت دوم قرار دارد و قصد دارد با کارنامه درخشانش، مردم قائمشهر را پس از دو دهه با لیگ برتر آشتی دهد.

البته مهدی پاشا و اطرافیانش سکوت اختیار کرده اند اما مهم ترین نکته ای که در خصوص موفق ترین مربی یک دهه اخیر لیگ دسته دوم که تا سال ها کسی به رکوردش در تیم بالا آوردن دست پیدا نخواهد کرد، می توان به عملکردش در تیم های تحت هدایتش اشاره کرد. پاشا به جای حاشیه و پاسخگویی به برخی حواشی، جواب منتقدان را در زمین فوتبال می دهد.

این نکته نیز قابل بازگویی است که اگر امتیازات پاشازاده در نیم فصل اول نبود، شاید راه‌آهن الان به لیگ دو سقوط کرده بود و در اراک نیز اگر بودجه لازم در اختیار تیمش قرار می‌گرفت، او اراکی‌ها را به لیگ برتر می‌رساند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov5ev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بله آقای رمضانی، مالک با پاشازاده توافق کرده است!
اختصاصی| رمضانی: شاید مالک با پاشازاده توافق کرده است؛

معمای عجیب فصل 96-95 فوتبال ایران
چرا لیگ یک تمام نمی‌شود؟!

قطع همکاری منصور ابراهیم‌زاده با مس کرمان
اختصاصی| ابراهیم‌زاده کرمان را ترک کرد؛