تاریخ انتشار: 1396/03/09 18:51
کد خبر: 207363

باخت استقلال؛ تاثیر منفی یا مثبت برای پرسپولیس؟!

ساعاتی قبل از مسابقه حساس با لخویا در قطر، بدون تردید همه بازیکنان پرسپولیس از نتیجه مسابقه شب گذشته نماینده دیگر پایتخت در آسیا مطلع شده‌اند.
باخت استقلال؛ تاثیر منفی یا مثبت برای پرسپولیس؟!

استقلال با پیروزی در مسابقه رفت به امارات رفت و امیدوار بود با یک کلین‌شیت، پایان خوشی را برای این فصل رقم بزند اما کابوس این مسابقه به تنهایی، از همه کابوس‌های فصل استقلال وحشتناک‌تر شد. شکست سنگین استقلال و کام‌بک این تیم به 44 سال قبل، موجب شد نقاب‌ها از همیشه کنارتر برود و بخش زیادی از هواداران پرسپولیس نشان بدهند که از استعداد ستاره‌های العین لذت برده‌اند.

 

تردیدی وجود ندارد که این نتیجه عجیب، روی آخرین ساعت‌های آمادگی تیم برانکو برای بازی سخت با لخویا اثر خواهد داشت. هواداران پرسپولیس، تحقیر تاریخی رقیب را جشن گرفته‌اند اما به نظر می‌رسد تاثیر منفی شکست سنگین استقلال برای پرسپولیس، بیشتر از تاثیر مثبت آن باشد. قرمزها در شرایطی به مصاف لخویا می‌روند که اعتماد به نفس ایرانی‌ها برای نتیجه گرفتن در آسیا به حداقل رسیده است. شاید اگر تیم برانکو نیز خیلی زود از حریف گل بخورد، درست مثل استقلال دچار فروپاشی ذهنی شود و راه را برای مهاجمان حریف باز کند.

 

ترس از تبدیل‌شدن به سوژه تازه سلاخی‌های شبکه‌های اجتماعی، تهدید بزرگی برای همه ستاره‌های پرسپولیس است. از طرفی آن‌ها که می‌دانند حتی در صورت تجربه شکست سه بر صفر نیز به اندازه استقلال سرزنش نمی‌شوند، ممکن است بخشی از جدیت‌شان را از دست بدهند. پرسپولیس، آخرین شانس فوتبال زخم‌خورده ایران برای حفظ شدن در لیگ قهرمانان است. تیمی که ممکن است امشب، شریک استقلال در ریشخندهای دنیای مجازی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov88q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 ضرر همزمان استقلالی ها به پرسپولیس با شکستشان مقابل العین