تاریخ انتشار: 1396/01/31 22:28
درباره این روزهای سپیدرود رشت؛
کد خبر: 215663

شاهنامه آخرش خوش است

چند روز از بازی مان با ایرانجوان گذشت. حالا که احساسات و هیجانات فروکش کرده است باید بنشینم و آینده را تحلیل کنیم.
شاهنامه آخرش خوش است

به گزارش فرتاک ورزشی، قبل از هر چیز باید گفت ما در این مدت فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده ایم. بحران ها و حماسه های پرشکوه. برآیند این قضایا اینست که هیچ چیزی حریف ما نیست جز یاس و ناامیدی. ما اگر روحیه مان را ببازیم کارمان تمام است.

ایرانجوان بازیشان با ما برایشان بازی مرگ و زندگی بود و به همین دلیل خودشان را به آب و آتش زدند. حالا دیگر گذشت بگذریم. گل گهر در هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و تمرکز کافی برای رویارویی با ما را ندارد.عملا می توان گفت نساجی هیچ شانسی برای صعود ندارد و گل گهرم از رمق افتاده! از طرفی ملوان باید با خونه به خونه ای که این روزها خوب نتیجه می گیرد بازی کند و سپس بازی اخر را در جنوب کشور به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.در حال حاضر نفت مسجد سلیمان سی و پنج امتیاز و نساجی رقیب اخرمان چهل و سه امتیاز دارد.پارس جنوبی هم باید با استقلال اهواز و بادران تهران روبه رو شود.بادرانی که این روزها گویا لیگ تازه برایش شروع شده و به این اسانی به کسی امتیاز نمی دهد.اینکه ما کار دشواری در پیش داریم شکی نیست اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است.ما باید خودمان را باور کنیم .ما می توانیم صعود کنیم.چرا نکنیم؟!بیاییم همان وحدت روز بازی با اکسین را دوباره تجربه کنیم.از دامن زدن به مسائل کم ارزش پرهیز کنیم.

بعضی ها طوری می گویند تیم تاکتیک ندارد که انگار در فوتبال ایران مفهومی به نام تاکتیک اصلا وجود دارد.چند تیم لیگ برتری در ایران تیمشان تاکتیک دارد؟بر فرض عدم تاکتیک در سپیدرود باور بفرمایید کچ کردن یک تیم فوتبال ان هم برای رساندنش به سطح بالاتر با بازی پلی استیشن تفاوت دارد. لم دادن روی مبل و تماشای بازی های لیگ های اروپایی و هم زمان با ان چک کردن تلگرام و اینستاگرام و بعد از ان تئوری تاکتیک دادن کار اسانیست. نقد کردن مورینیو و فن خال از روی مبل پذیرایی خانه کار سختی نیست.

بیاییم راه کار و چاره بدهیم.نظر محمدی برای همین شهر است.برای رشت.مثل همه ی مان یک ابرار است.موفقیت او یعنی موفقیت ما و شکست او یعنی شکست ما.ما مثل تیم هایی نیستیم که بودجه ی دولتی و پول نفت دارد و دارای حمایت وزارتخانه ای ایست.ما را با ان ها مقایسه نکنید.ما فقط خدا را داریم و امید به غیرت خودمان.

نویسنده: "مهیار لطفی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovjmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جعفری: شاید پدیده هم آسیایی شد