تاریخ انتشار: 1398/07/09 21:51
کد خبر: 85839

اسلامی: بادران چند هفته قبل از پایان بازی‌ها لیگ برتری می شود

کریم اسلامی مهاجم بادران معتقد است که تیمش قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
اسلامی: بادران چند هفته قبل از پایان بازی‌ها لیگ برتری می شود

اسلامی در مصاحبه با خبرنگار فرتاک ورزشی، در ارتباط با شکست تیمش برابر مس کرمان در جام حذفی گفت: ما برای برد به کرمان رفته بودیم و نگذاریم کار به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود. واقعا خوب فوتبال بازی کردیم و روی اشتباه داوری از مس گل خوردیم، از دقیقه 25 هم ده نفره شدیم در غیر اینصورت راحت بازی را می‌بردیم. پنالتی هم که 50-50 است و قسمت نبود که این بازی را ببریم. نکته مهم این بود که با ده نفر مس را کاملا تحت تاثیر خودمان قرار دادیم و نشان دادیم که از لحاظ فنی قدرت بالایی داریم. اگر کمی خوش‌شانس بودیم به مرحله بعد صعود می کردیم ولی حالا باید تمام تمرکزمان را روی لیگ و صعود به لیگ برتر بگذاریم.

وی با اشاره به شرایط تیمش در لیگ برتر و دو تساوی اخیر تیمش عنوان کرد: ما تا هفته چهارم صدرنشین بودیم ولی در بازی با آرمان‌گهر روی اشتباه مسلم داور مسابقه گل تساوی را دریافت کردیم. اگر این اشتباه فاحش نبود روحیه تیم بالا می‌رفت و بازی با سرخ‌پوشان پاکدشت را هم می‌بردیم. تا همین جا چند امتیاز حساس بابت اشتباهات داوری از دست داده‌ایم و امیدوارم این اتفاق دیگر برای بادران رخ ندهد.

اسلامی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاظرنشان کرد: بادران نسبت به سال گذشته تغییرت زیادی داشته و فقط سه بازیکن از فصل گذشته در تیم ماندند. با تکفرات و تمهیدات فرهاد کاظمی خیلی زود به هماهنگی رسیدیم و هر چه زمان بگذرد تیم ما بهتر بازی خواهد کرد. تمام تمرکز ما این است که تیم به لیگ برتر برود، آقا فرهاد با جذب بازیکنان باتجربه و جوان تیم یکدستی را ساخته و مطمئنا حرف‌های زیای برای گفتن خواهیم داشت. فکر می‌کنم از هفته یازدهم به بعد تیم‌های مدعی خودشان را جدا خواهند کرد و ما هم با حمایت باشگاه شرایط خوبی خواهیم داشت. شک نکنید چند هفته قبل از اتمام بازی‌ها به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

مهاجم بادران در مورد دیدار با قشقایی شیراز تصریح کرد: در لیگ یک تیم ضعیف وجود ندارد و قشقایی هم تیم خوبی است. ما باید همه بازی‌ها را به چشم فینال ببینیم، آقای کاظمی هم با تجربه بالایی که دارد همیشه به بازیکنان می گوید که باید قدر امتیازها را بدانیم. امیدوارم با شکست دادن قشقایی با دست پر به تهران برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ox78v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بانی گستر - بادران؛ بازی ویژه برای کریم اسلامی
اختصاصی فرتاک ورزشی|