تاریخ انتشار: 1397/02/12 19:21
کد خبر: 149539

آمار فوق العاده رونالدو در لیگ قهرمانان

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید برای دوازدهمین بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت.
آمار فوق العاده رونالدو در لیگ قهرمانان

 آخرین بازی اروپایی که رونالدو بیرون نشست را کمتر کسی به یاد دارد. او یک فوتبالیست در کلاس جهانی است که سرنوشت بازی را در هر لحظه می تواند تغییر دهد و بنابراین به مربیان او باید حق داد که او را یک ثانیه هم بیرون نگذارند. اما از سوی دیگر تمام ستایش ها باید برای فوق ستاره ای باشد که در 33 سالگی همچنان بهترین است و می تواند یک فصل تمام در فرم ایده آل باشد.

رونالدو در 12 بازی اروپایی 15 گل زده که آماری استثنایی به حساب می آید. او شب گذشته می توانست گل شماره 121 را به ثمر برساند اما جور ناکامی کریستیانو مقابل بایرن را بنزما کشید تا CR7 همچنان در صد و بیست باقی بماند.

کریس در این فصل لیگ قهرمانان 72 شوت به دروازه داشته و آمار هر 4.8 شوت یک گل را ثبت کرده که آماری فوق العاده به حساب می آید. رونالدو 10 گل با پای راست، 2 گل با پای چپ و 2 گل با ضربه سر زده است.

او فرصت این را داشت که گل شانزدهم را در برنابئو و مقابل بایرن بزند اما هرچه که زد را یا اولریش گرفت، یا مدافعان دفع کردند و بسیاری از ضربات هم خارچ از چارچوب بودند. در دقایقی از بازی احساس می شد رونالدو خیلی دورتر از باکس بازی می کند که این موضوع کمی در نمایشش تاثیر داشت.

کریستیانو رونالدو به همراه بنزما هنگام صاحب توپ بودن بایرن به گوشه ها متمایل می شدند تا از فضای پشت سر مدافعان بایرن استفاده کنند. همچنین اینطور استنباط می شد که عناصر خط حمله رئال وظیفه دارند سوله و هوملس را در دفاع مشغول خود کنند و مانع از پیش روی این دو مدافع سرزن و تاثیرگذار شوند.

با این وجود، 2 گل بنزما بار را از روی دوش ستاره شماره 7 برداشت که رونالدو آماده فتح سومین جام اروپایی پیاپی و یک جام جهانی خوب و شاید توپ طلای بعدی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oygjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط آتش توقف ناپذیر کهکشانی ها/ ادامه رکورد خارق العاده رئال با گلزنی رونالدو