تاریخ انتشار: 1397/04/13 17:23
کد خبر: 140387

عامل شایعات در مورد طارمی و برانکو پیدا شد

پرسپولیسی‌ها هنگامی که برای شروع تمرین عصرگاهی روز دوشنبه گذشته در کمپ کرواسی آماده می‌شدند، شایعه عجیبی شنیدند.
عامل شایعات در مورد طارمی و برانکو پیدا شد

 کانال‌های خبری از این موضوع نوشتند که برانکو اظهار نظر تندی علیه مهدی طارمی داشته و در هنگام تماشای دیدار دو تیم کرواسی و دانمارک به نزدیکانش گفته: «تا وقتی من در پرسپولیس باشم، امکان ندارد طارمی بتواند به این تیم برگردد! او وقتی برمی‌گردد که من از پرسپولیس رفته باشم و...» البته مدل تهیه خبر به شکلی بود که با ادبیات برانکو فاصله داشت و با خواندن آن خبر نیز می‌توانستیم بفهمیم برانکو به این شکل، امکان ندارد حرفی زده باشد. به خصوص که برانکو همیشه در مورد طارمی مثبت حرف می‌زند و اعتقادش این بوده که شماره ۹ سرخپوشان عملکرد خوبی در تیم داشته و در موفقیت‌های پرسپولیس شریک است.

از سوی دیگر، برانکو در مورد هیچ یک از شاگردانش، این‌طور حرف نمی‌زند حتی پیام صادقیان، رامین رضاییان و محسن مسلمان که مشخص بود با آن‌ها مشکلات عمیق و غیر قابل حلی دارد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این شایعه خیلی زود و دوشنبه شب تکذیب شد، اما اطرافیان پرسپولیس به دنبال پیدا کردن عوامل اصلی انتشار این شایعه هستند و می‌خواهند بدانند چه افرادی به جای برانکو حرف می‌زنند و این خبر‌ها و شایعات را منتشر می‌کنند.

یکی از حاضران در اردوی کرواسی به ما گفت: «در این مورد به سر نخ‌هایی هم رسیدیم و متوجه شدیم چه کسی مشغول انتشار این شایعات است، اما مطمئناً دیگر نمی‌گذاریم با این شایعات، به پرسپولیس لطمه بزنند.» چند روز پیش شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه احتمال دارد مهدی طارمی به پرسپولیس برگردد، اما طارمی در گفتگو با روزنامه خبرورزشی اعلام کرد: «فعلاً که پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است.» در ادامه آن شایعه، مسائل دیگری از جمله مصاحبه کذب از زبان برانکو نیز منتشر شد که برانکو، شخصاً اقدام به تکذیب آن کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyqed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تا من هستم، طارمی در پرسپولیس جایی ندارد