تاریخ انتشار: 1402/05/21 17:57
برای کسب تنها سهمیه باقی مانده برای صعود به لیگ دسته دوم؛
کد خبر: 1187

قرعه کشی بازی های پلی آف لیگ دسته سوم انجام شد

قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ دسته سوم برگزار شد
قرعه کشی بازی های پلی آف لیگ دسته سوم انجام شد

 قرعه کشی مرحله پلی‌آف نخست لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز با حضور نمایندگان ۴ تیم حاضر، حسین ایوبی مسئول لیگ سه و سایر مسئولین سازمان لیگ برگزار شد.

در شرایطی که پیش از این زمان برگزاری مراسم قرعه کشی این مرحله تحت الشعاع اعتراض تیم‌های حاضر در گروه سوم و علی الخصوص باشگاه اتحاد فومن (ذینفع احتمالی پرونده) قرار گرفته بود و به نظر می رسید قرعه کشی پس از تعیین و تکلیف پرونده شکایت باشگاه‌های حاضر در گروه سوم از باشگاه شایان دیزل کوار فارس به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز برگزار گردد؛ اما با این وجود قرعه کشی این مرحله به دلیل کمبود زمان و فاصله زمانی اندک تا شروع مسابقات فصل جدید لیگ دو برگزار شد تا تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را بشناسند.

البته در خصوص پرونده مطروحه در کمیته انضباطی و برگزاری زودهنگام مراسم قرعه کشی گفته می‌شود در صورتی که بازیکن تیم شایان دیزل کوار فارس توسط این کمیته بازیکن غیرمجاز تشخیص داده شود؛ این تیم با کسر امتیاز مواجه شده و با توجه به مجموع امتیاز‌ تیم‌های سوم در سه جدول مرحله گروهی تیم دیگری که محتمل آن تیم؛ تیم اتحاد فومن خواهد بود جایگزین تیم شایان دیزل در مرحله پلی‌آف خواهد شد.

با انجام مراسم قرعه کشی ۴ تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌ها حریفان خود را شناختند که بر این اساس تیم پارسیان تهران در مرحله پلی آف نخست میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت و تیم شایان دیزل کوار فارس نیز میهمان تیم سپاهان (ب) خواهند بود.

ورزشگاه غدیر تهران میزبان دیدارهای پارسیان، ورزشگاه شهدای مرصاد میزبان بازی‌های سرخپوشان، استادیوم باغ فردوس اصفهان پذیرای دیدارهای سپاهان (ب) و ورزشگاه حافظیه شیراز نیز میزبان مسابقات شایان دیزل کوار فارس خواهد بود.

بر اساس اعلام حسین ایوبی مسئول لیگ سه؛ مسابقات مرحله پلی‌آف به دلیل گرمای بیش از حد زیر نور برگزار و زمان برگزاری مسابقات نیز تا امشب و نهایتا تا فردا صبح اعلام خواهد شد.

برنامه مسابقات مرحله پلی‌آف نخست به شرح زیر است:

ترتیب میزبان و میهمان رعایت شده است:

پارسیان تهران - سرخپوشان پاکدشت - ورزشگاه غدیر تهران

سپاهان (ب) - شایان دیزل کوار فارس - استادیوم باغ فردوس اصفهان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozad4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سرخ به پلی آف نرسید/جدول گروه دوم باز هم دستخوش تغییرات شد
بازگشت پارسیان به رتبه دوم جدول؛

با لقب گرگِ کرجی شناخته شده‌ام/به شدت به دنبال قهرمانی هستیم
پاشا شجاع زاده سرمربی مردانپاشا البرز عنوان کرد؛

قرعه کشی مرحله نهایی لیگ دسته سوم برگزار شد
با حضور نمایندگان تیم های حاضر و سازمان لیگ؛