تاریخ انتشار: 1396/07/11 19:18
اختصاصی| گزارش ویژه؛
کد خبر: 180018

بررسی مثلث هجومی خطرناک شهرداری تبریز مقابل ماشین سازی/ APA تبریزی‌ها علیه یاران خطیبی!

شهرداری تبریز امروز (چهارشنبه) در دیداری خانگی به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت.
بررسی مثلث هجومی خطرناک شهرداری تبریز مقابل ماشین سازی/ APA تبریزی‌ها علیه یاران خطیبی!

 یاران علی صالح پناهی و رسول خطیبی درحالی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم شرایط مساعدی را در جدول رده‌بندی ندارند و نکته تاریک در تیم ماشین سازی، غیبت بیش از 7 مهره اصلی این تیم در دربی تبریز است. لشکر مصدومان ماشین سازی در این دیدار قطعا برای خطیبی مشکل ساز خواهد بود و وی مجبور است که با جوانانش به میدان مسابقه بیاید.

اگر بخواهیم خط حمله شهرداری تبریز را در این فصل مورد ارزیابی قرار دهیم، به مثلث خطرناکی برخورد خواهیم کرد. مثلثی که تنها یک هفته است که شکل گرفته اما آنقدر زهردار عمل کرده است که ما را به تحلیل درخصوص این مثلث وا داشته است. با بررسی مثلث هجومی شهرداری تبریز، همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. پیمان رنجبر

رنجبر گرچه روزهای نسبتا خوبی را در نساجی سپری می‌کرد اما به دلیل مسائلی که برای وی در قائمشهر رخ داد، تصمیم گرفت مجددا به فوتبال شمال شرقی ایران بازگردد و در لباس شهرداری تبریز، خاطرات خوش شهرداری اردبیل را تکرار کند. رنجبر گرچه در بازی اولش در لباس شهرداری تبریز کمی ناهماهنگ با سایر بازیکنان بود اما در بازی با بادران نشان داد که علی صالح پناهی روی وی حساب ویژه‌ای باز کرده است و بیشتر از هر بازیکن دیگری، در فاز هجومی به وی تکیه خواهد کرد. رنجبر در بازی با بادران بارها برای سایر بازیکنان فضاسازی کرد و باتوجه به قامت بلندی که دارد، در اکثر مواقع برنده نبردهای هوایی بود و در پایان بازی نیز، مورد تقدیر اندک هواداران شهرداری قرار گرفت.

2. علی محمد چراغی

مهمان این فصل تبریزی‌ها محبوب قلب‌های هواداران شهرداری شد. علی محمد چراغی که فصل قبل در لیگ دو و تیم اروند خرمشهر عنوان آقای گلی لیگ دو را کسب کرد، پس از آنکه در هفته‌های ابتدایی کمی سردرگم ظاهر شد، این روزها به ارزشمندترین بازیکن تیمش تبدیل شده است. چراغی در بازی‌هایی که برای شهرداری تبریز به میدان رفته است، موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند و بازی‌های قابل قبولی را نیز برای شهرداری انجام داده است. مهاجم سرعتی تبریزی‌ها که علاقه زیادی به گلهای نمایشی دارد، دو توپ نیز به تیر دروازه حریفان زده است و اگر وی همین‌گونه به عملکرد مثبتش ادامه دهد، یکی از ستاره‌های لیگ خواهد شد.

3. علی پورمحمد

بهترین بازیکن فصل قبل شهرداری تبریز که به نحوی وی موفق شد تیم را از لیگ دو به لیگ یک بیاورد، در فصل نقل و انتقالات مورد توجه سایپا و علی دایی بود اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم شهرش کمک کند و به لیگ برتر برسد. پورمحمد در این فصل گرچه در آمار و ارقام رسیده شده کمی متزلزل ظاهر شده است، اما فرارهای وی در طول بازی و همچنین تکنیک نابی که از خود به نمایش می‌گذارد، مدافعین بسیاری را به زانو درآورده است و وجود چراغی و رنجبر، به وی کمک خواهد کرد تا مجددا به روزهای اوجش بازگردد.

مثلث APA این فصل شهرداری تبریز روی هم رفته، دو پاس گل و یک گل زده‌اند. نکته جالب درخصوص این مثلث آن است که آنها فقط دو هفته است که در کنار هم بازی می‌کنند و این آمار، با این مقیاس، برای این مثلث بسیار خوب بوده است و هرچه لیگ به هفته‌های بعدی می‌رسد، هماهنگی این مثلث نیز بیشتر می‌شود و شاهد بازی زیباتری از تیم علی صالح پناهی خواهیم بود.

صالح پناهی روی نیمکت خود نیز از چند مهاجم ارزشمند بهره می‌برد. بازیکنانی نظیر محمد علیمرادنی، حامد شعبانی پور و یاسر درویشی که در موارد لزوم، می‌توانند کمک حال تیم شهرداری تبریز در لیگ باشند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r57dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از کسر 5 درصد قرارداد تا تست گیری از تمامی بازیکنان!
دو خبر کوتاه از شهرداری تبریز؛

لیست 18 نفره شهرداری تبریز مقابل اکسین
یاران صالح پناهی به خط شدند؛

پیش بازی شهرداری تبریز-اکسین البرز؛ ببر و بمان!
بازی مرگ و زندگی برای صالح پناهی؛