تاریخ انتشار: 1396/07/12 13:46
کد خبر: 179918

واکنش ایگور پانادیچ به قضیه محرومیت خودش و سیدجلال در بازی برگشت با الهلال

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس به انتشار خبر محرومیتش واکنش نشان داد.
واکنش ایگور پانادیچ به قضیه محرومیت خودش و سیدجلال در بازی برگشت با الهلال

یکی از رسانه‌های سعودی با اشاره به اتفاقاتی که در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و الهلال رخ داد اشاره کرد و ادعا کرد دستیار برانکو و کاپیتان پرسپولیس و همچنین هواداران این تیم در بازی برگشت محروم خواهند شد.

این رسانه سعودی ادعا کرد: منابعی آگاه خبر دادند که AFC در چند روز آینده حکم محرومیت ایگور پانادیچ، دستیار سرمربی پرسپولیس و جلال حسینی، بازیکن این تیم را صادر خواهد کرد و جریمه نقدی نیز خواهند شد زیرا این دو در میان دو نیمه با مترجم باشگاه الهلال درگیری لفظی و بدنی داشتند و ناظر بازی این اتفاق را به AFC گزارش داد.

این سایت عربستانی ادامه داد: البته به غیر از این اتفاق هواداران تیم ایرانی پس از سومین گل الهلال بوسیله خریبین شروع به پرتاپ بطری‌های آب به داخل زمین کردند که داور و ناظر بازی تمام آنها به AFC گزارش داد و انتظار می‌رود جریمه نقدی برای باشگاه ایرانی به خاطر این رفتار هوادارانش درنظر گرفته شود.

این ادعای رسانه سعودی باعث شد تا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان بدهد.

ایگور پانادیچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در واکنش به این ادعای رسانه‌های سعودی اظهار داشت: من اصلا از این موضوع اطلاعی ندارم و طرح این مسائل خنده‌دار است. محرومیت من و سید جلال حسینی ساخته ذهن رسانه‌های سعودی است چرا که AFC هیچ چیز در این باره به ما نگفته است.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس اضافه کرد: اصلا جالب است بدانید که این جنجال‌ها از سوی خود سعودی‌ها آغاز شد و ابتدا انها به سمت ما حمله کردند و حالا چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r57gm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجال رسانه های عربستانی آغاز شد

عکس فوق‌العاده غمبار از سه تفنگدار پرسپولیس+عکس