تاریخ انتشار: 1396/05/21 12:47
کد خبر: 189442

استقلال از تراکتور سبقت گرفت/بدشانسی ها برای پرشورها ادامه دارد

شاگردان منصوریان موفق شدند از سد تراکتور عبور کنند
استقلال از تراکتور سبقت گرفت/بدشانسی ها برای پرشورها ادامه دارد

حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران را استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار کردند؛استقلال تا این دیدار گلی به ثمر نرسانده بود و تراکتورسازی بردی به دست نیاورده که این دیدار با یک گل به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

استقلالی‌ها پس از ناکامی در دو هفته اول لیگ برتر، به شدت به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند تا از سقوط در بحران پرهیز کنند و تراکتوری‌ها نیز که همانند آبی‌پوشان نتوانسته بودند نتایج مطلوبی در دو هفته قبل بدست بیاورند، سعی داشتند تا با وجود تمام محرومیت‌ها، حداقل با یک امتیاز از ورزشگاه آزادی خارج شود.

این دیدار با سوت بیژن طاهری آغاز شد و از همان ابتدا شاگردان علیرضا منصوریان عطش شدید خود را برای گلزنی نشان دادند و فشار زیادی روی دروازه فرزین گروسیان وارد کردند. حملات گستره آبی‌پوشان تا دقیقه 20 ادامه داشت اما هیچکدام به گل تبدیل نشد تا بازی کمی آرام بگیرد.

نیمه اول این دیدار به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد که سرور جپاروف طلسم گل نزدن استقلال در این فصل لیگ برتر را شکاند و با یک شلیک سهمگین از فاصله دور، دروازه تراکتورسازان را فرو ریخت تا نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم مربیان هر دو تیم نکات مهمی را به بازیکنان خود منتقل کردند که نتیجه آن فشار بیشتر تراکتورسازی روی دروازه سید مهدی رحمتی بود اما هیچکدام به موقعیت خطرناکی تبدیل نشد.

اما در دقیقه 71 محمد ابراهیمی روی سانتر مهدی شریفی صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآورد تا آبی‌پوشان خطر تساوی را بیش از پیش احساس کنند.

هفت دقیقه بعد نیز فاخر تهامی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت که ضربه خود را در نهایت بی‌دقتی به اوت فرستاد تا هواداران استقلال نفس راحتی بکشند.

در ادامه اتفاق خاصی در بازی رخ نداد تا استقلال بالاخره اولین پیروزی خود را جشن بگیرد و تراکتورسازی نیز در شکست هت‌تریک کند.

علیرضا منصوریان حالا با این پیروزی فشارها را از روی خود برداشته و به فکر ادامه این روند در بازی با سایپا در هفته پنجم لیگ برتر می‌باشد. البته آّبی‌پوشان حتما باید در خط دفاع منسجم‌تر عمل کنند چراکه می‌توانستند در همین بازی نیز به جای پیروزی به تساوی دست پیدا کنند.

تیم یحیی گل‌محمدی نیز با وجود تمام محرومیت‌هایی که گریبانگیرش شده، نمایش بدی نداشت و اگر بازیکنانش کمی دقت داشتند می‌توانستند با یک امتیاز تهران را ترک کنند. در هر صورت به نظر می‌رسد اگر این تراکتور می‌توانست کمی تیم خود را با خرید چند بازیکن تقویت کند، حالا آنها را در قامت یک مدعی می‌دیدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5r9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز تراکتوری ها توسط کادر فنی استقلال