تاریخ انتشار: 1396/05/24 17:42
قصه تکراری کامیابی نیا؛
کد خبر: 188742

بازیکن پرسپولیس تمرینات تیمش را تحریم کرد!

کامیابی‌نیا برای چندمین بار در یک سال اخیر، حضور در تمرین پرسپولیس را تحریم کرد.
بازیکن پرسپولیس تمرینات تیمش را تحریم کرد!

کمال کامیابی‌نیا یک بار دیگر قهر کرد و از لیست دیدار فردا پرسپولیس خط خورد. اتفاقی که برای هواداران پرسپولیس داستان تکراری است. کمال در این سال‌های حضور در پرسپولیس، بارها با قهر و آشتی‌هایش، پرسپولیسی‌ها را نگران کرده بود. حالا این بار کاسه صبر کمال بعد از سه هفته لبریز شد و تمرینات تیم را تحریم کرد. نگاهی داریم به قهر و آشتی‌های یک سال اخیر کمال کامیابی‌نیا.

قهر در اینستاگرام

سال قبل کمال پس از عدم توافق مالی با مدیران باشگاه، تمام عکس‌هایش با پیراهن پرسپولیس را از صفحه شخصی اینستاگرام پاک کرد. اتفاقی که فشارها به مدیران باشگاه را بیشتر کرد تا برای حفظ کمال، سر کیسه را شل‌تر کنند.

قهر در تلگرام

بنا بر ادعای سایت نامه‌نیوز، کمال کامیابی‌نیا در تاریخ سی‌تیر نود و پنج گروه تلگرامی بازیکنان پرسپولیس را ترک کرد. در ادامه این گزارش آمده که کامیابی‌نیا از یک طرف خواستار دریافت بخشی از مبلغ قراردادش شده بود و از طرف دیگر نسبت به رقمی که برایش در نظر گرفته بودند رضایت نداشت و گویا مبلغی بیش از رقم اعلام شده با او توافق شده بود. هافبک دفاعی ملی پوش قرمزها در این خصوص با مدیران باشگاه نیز تماس گرفته بود که گویا پاسخی نگرفت و این بی‌محلی حسابی او را عصبانی کرده تا جایی که تصمیم گرفته حضور در تمرینات را تحریم کند.

آخرین تمدیدی‌

در حالی که بیشتر بازیکنان پرسپولیس با اتمام فصل قبل، قرارداد جدیدشان را بسته بودند ولی کمال این تیم را تا شروع تابستان معطل کرد. کامیابی‌نیا جزو آخرین نفراتی بود راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس شد.

قهر قبل از هفته چهارم

شنیده شده باز هم مشکل کامیابی‌نیا و پرسپولیس بر سر مسائل مالی است. هر چند که برانکو نظر دیگری دارد: «کمال از وضعیت خودش ناراضی است و به او ۲۴ ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و قرار است امروز با او صحبت کنیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5vrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم برانکو درباره سید جلال،اجازه بازی دارد؟