تاریخ انتشار: 1402/05/18 02:16
کد خبر: 1366

ابهام در برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ سه/ چشم‌ها در انتظار تصمیم کمیته انضباطی

به دلیل اعتراضات برخی از تیم ها هنوز زمان دقیقی از برگزاری پلی آف لیگ دسته سوم مشخص نشده است
ابهام در برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ سه/ چشم‌ها در انتظار تصمیم کمیته انضباطی

دیدارهای هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور ۱۰ روز می‌شود که به پایان رسیده است و تیم‌های سامیت تهران ، کویرمقوا تهران و شناورسازی پی پشت قشم به صورت مستقیم راهی لیگ دسته دوم شدند.

اما تیم‌های سرخپوشان نوین پاکدشت، پارسیان تهران ، سپاهان ب اصفهان و همچنین شایان دیزل کوار در حالی به پلی آف برای صعود به عنوان چهارمین و آخرین تیم از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم کشور راه پیدا کرده اند که هنوز حضور قطعی شایان دیزل کوار در پلی آف در هاله ای از ابهام قرار دارد و به دلیل اعتراض تیم خرم کشت افلاک به یکی از بازیکنان تیم شایان دیزل کوار ، مسابقات پلی آف هنوز به مرحله قرعه کشی برای تعیین میزبان و مهمان در بازی‌های رفت و برگشت نیز نرسیده است چه برسد به زمان برگزاری دقیق بازی‌ها !

اما ماجرای جالب از این اتفاق که باید به آن بپردازیم این است که اگر اعتراض افلاکی‌ها درست باشد و از سوی کمیته انضباطی تایید و به حالت اجرایی در بیاید و تغییری در نتیجه بازی خرم کشت و شایان دیزل ایجاد شود معادلات کمی پیچیده می‌شود و نه تنها حضور تیم شایان دیزل در پلی آف به عنوان بهترین تیم سوم گروه‌های سه گانه از نظر امتیاز منتفی می‌شود، به جای این تیم، اتحاد فومن به عنوان چهارمین تیم به پلی آف صعود میکند بلکه جای تیم سقوط کننده که تا به این لحظه خرم کشت افلاک میباشد با ایرانجوان بوشهر که موفق به کسب سهمیه در مرحله نهایی لیگ دسته سوم شده است عوض میشود و ممکن است باز هم شاهد اعتراضات جدیدی از سوی دیگر تیم‌ها بشویم.

اما تمام این معادلات بستگی به صدور آرای جدید کمیته انضباطی خواهد داشت جایی که خیلی از تیم‌های حاضر دیگر در مرحله نهایی همچنان منتظر صدور رای آن میباشند ، زیرا هرلحظه امکان دارد جای تیم ها با یکدیگر عوض شود یا اینکه امکان هم دارد اعتراضات رد شود و جدول به همان گونه که به پایان رسیده است باقی مانده و تیم‌های راه یافته به پلی آف به رقابت بپردازند تا تکلیف چهارمین تیم صعود کننده به لیگ دسته دوم کشور مشخص شود.

با این تفایر آیا باید مطابق معمول سال‌های گذشته به انتظار صدور رای‌های جنجالی از سوی کمیته انضباطی در پایان مسابقات لیگ دسته سوم بمانیم؟!

اما سوال اینجاست مسئولیت بروز اینگونه اتفاقات در سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال چه کسی میباشد! آیا نمی‌شود مهر پایانی به اینگونه اتفاقات زد یا با بررسی‌های دقیق‌تر چه به درست یا غلط جایی برای اعتراض به نقص مدارک از سوی تیم‌ها در لیگ دسته سوم یا حتی لیگ‌های بالاتر نگذاشت و همه چیز طبق روال و روتین از پیش تعیین شده تمام شود و کمتر هر لحظه منتظر اخباری جدید و شوکه کننده باشیم!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbg64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت چند تیم از کویر مقوا برای استفاده بازیکن غیره مجاز/ مدیرعامل داماش تهران؛ این تیم باید سقوط کند نه صعود

اشکهای شوق عکاس باشگاه اتحاد فومن در روز پیروزی!
صحنه ایی زیبا که اینبار توسط بازیکنان ثبت شد؛