تاریخ انتشار: 1396/08/23 14:01
کد خبر: 173818

سرپرست وقت پرسپولیس: برانکو می ماند چون عاشق ایران و پرسپولیس است

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس می‌گوید برانکو می‌ماند و کارش را با قدرت ادامه می دهد چون این موضوع مورد تاکید وزیر ورزش و هیات مدیره باشگاه است
سرپرست وقت پرسپولیس: برانکو می ماند چون عاشق ایران و پرسپولیس است

حمیدرضا گرشاسبی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت‌: با تلاش و حمایت وزارت ورزش و جوانان بخشی از مطالبات ما از حامی مالی برای پرداخت درصدی به کادر فنی و بازیکنان دریافت شده و ظرف امروز و فردا به آنان پرداخت می‌شود.

او ادامه‌ داد: تمرینات پرسپولیس با برنامه و منظم دنبال می‌شود. هواداران اصلا نگران نباشند. با دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا که با پیگیری مستمر وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت، مانند استقلال و تراکتورسازی از این بابت هم نگرانی نداریم.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد برانکو خاطر نشان کرد: خود من در این مورد با توجه به عملکرد مناسب و مطلوب سرمربی پرسپولیس و رضایت وزیر ورزش و جوانان و هواداران از برانکو، با او جلسه‌ای خواهم داشت و در نهایت با حضور هیات مدیره، برانکو در پرسپولیس می‌ماند چرا که عاشق ایران و پرسپولیس است.

گرشاسبی با ابراز تاسف از حادثه زلزله در غرب کشور و جان باختن هم‌وطنان گفت‌: هیات مدیره، بازیکنان و کادر فنی در غم آنها شریک‌اند و ان‌شاء‌الله فردا صبح (چهارشنبه) در برنامه گل‌ریزان جامعه ورزش کشور در مقابل ورزشگاه شهید شیرودی حاضر خواهیم شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd5yw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده شیرین عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد برانکو