تاریخ انتشار: 1396/09/05 21:55
کد خبر: 172066

داستان عجیب و غریب این روزهای سنگربان استقلال

به گفته خودش قرار بود با دریافت رضایت‌نامه از استقلال جدا شود. نیمکت‌نشینی در هر تیمی می‌تواند صبر هر بازیکنی را لبریز کند. حتی اگر آن تیم استقلال باشد.
داستان عجیب و غریب این روزهای سنگربان استقلال

حال و روز این هفته‌های حسینی اما شباهتی به ابتدای فصل ندارد. حالا نوبت رحمتی است که صبرش را آزمایش کرده و بداند تا چه زمانی می‌تواند نیمکت‌نشینی را تاب بیاورد. اتفاقی که شاید خودش و هواداران استقلال خیال می‌کردند یک اتفاق کوتاه مدت است و رحمتی مثل همیشه خیلی زود باز هم شماره یک خواهد شد. این بار اما حسینی آنقدر خوب کار کرد و تا این‌جای کار هیچ اشتباهی انجام نداده تا شفر را به فکر تعویض دروازه‌بان بیندازد. به قول مک درموت و پست مشهورش بعد جدایی از استقلال، شیر جوان توانسته جای شیر پیر را بگیرد. آمار هم در میان دو گزینه از حسینی دفاع می‌کند و می‌گوید او عملکرد بهتری از کاپیتان استقلالی‌ها داشته است.

حسینی از ابتدای فصل گذشته تا این هفته ۱۶ بازی برای استقلال انجام داده است. او در این ۱۶ بازی ۷ کلین شیت داشته و ۱۱ گل دریافت کرده است.

مهدی رحمتی از ابتدای فصل گذشته تا این هفته ۲۷ بازی برای استقلال انجام داده است. او در این ۲۷ بازی ۹ کلین شیت داشته و ۲۴ گل دریافت کرده است.

خلاصه عملکرد این دو دروازه‌بان از ابتدای فصل گذشته تا الان به شرح زیر است:

حسینی: ۴۳ درصد کلین‌شیت. ۰،۶۸ گل خورده در هر بازی

رحمتی: ۳۳ درصد کلین‌شیت. ۰،۸۸ گل خورده در هر بازی

آمار نشان می‌دهد که حسینی توانسته در یک سال اخیر عملکرد بهتری از کاپیتان استقلال داشته باشد. او در بازی مقابل سیاه‌جامگان دومین کلین‌شیت خود را هم انجام داد تا استقلال برخلاف حمله در دفاع شرایط خوبی پیدا کند و بتواند با اتکا به گل‌های خورده کم تیمش با چند پیروزی خود را خیلی زود به بالای جدول برساند. فعلا و تا اطلاع ثانوی شرایط نیمکت استقلال برای دروازه‌بان‌ها برعکس روال همیشگی شده است. شماره یک بر تن حسینی است و این رحمتی است که باید منتظر اتفاق ویژه‌ای برای بازگشت به قفس توری باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdwkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی با این بادها نمی‌لرزد / لطفا تلاش نکنید! + عکس