تاریخ انتشار: 1396/08/05 15:15
مصاحبه اختصاصی فرتاک با برانکو بعد از دربی:
کد خبر: 176290

برانکو: دربی زیبا و عجیبی بود/شرایطمان همه جوره بهتر از پارسال است

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از پیروزی شیرین پرسپولیس مقابل استقلال در شهرآورد تهران خبرنگار فرتاک مصاحبه ای اختصاصی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی مطرح سرخپوشان بعد از تمرین ریکاوری این تیم انجام داد که با هم می خوانیم:
برانکو: دربی زیبا و عجیبی بود/شرایطمان همه جوره بهتر از پارسال است
نظرتان درباره بازی چیست؟ برد در این بازی برای شما انتقامی بود؟

*قشنگ ترین صحنه همین برد در دربی است، همه ما خوشحال هستیم.

بسیار خوشحالبم که توانستیم هواداران خودمان را خوشحال کنیم، فضای ورزشگاه بسیار عالی بود و یک دربی بسیار زیبا و عجیب بود و طبیعی است که برد ما هم خیلی مارا خوشحال کرد.

 این برد خیلی برای ما مهم بود، غیر برد دربی و ۳ امتیازی که دارد  بازیکنان هم با این برد مطما می شوند که ما بهترین هستیم و فقط باید کارمان را با تلاش ادامه بدهیم و هر دفعه بهتر بشویم.

 می دانستیم کا کار خیلی سخت خواهد بود، و شک نداشتیم چون دربی بازی خاصی است و استقلال نشان داد تیم خوبی است و به جایگاهی که لیاقتش را دارند بر خواهند گشت، برای ما مهم این بود که به خیلی ها نشان بدهیم که در این ۲-۳ هفته اخیر که جوی ایجاد می کردندکه تیم ما بحران زده است و از این داستان ها که اینحوری نیست و یک حالت نارضایتی داشتند ایجاد می کردند، اما اگر نتایج همین امسال را با پارسال مقایسه کنیم در این زمان مشابه امسال نتایج خیلی بهتری گرفتیم، سوپر جام را گرفته ایم، یک امتیاز هم از پارسال نسبت به همین زمان داریم.

 الان ۲۰ امتیاز داریم اما پارسال ۱۹ امتیاز داشتیم در این زمان، امسال تعداد گل هایمان از سال قبل بیشتر است ۱۷ گل زده ایم ولی سال قبل ۱۱ گل زده بودیم، فقط همین امسال چند گل بیشتر خورده ایم و طبیعی است به این دلیل که دفاع خودمان را عوض کرده ایم تفاضل گلمان نیز بهتر است.

 الان مثبت ۱۱ است سال قبل مثبت ۸ بود و امسال دربی را بردیم پارسال دربی را باختیم، امسال نتایجمان خیلی بهتر است و بازیکنان جدیدمان هم خیلی توب عادت می کنند به تیم منشا شجاع مصلح سیامک و بشار رسن راهم دیدید خودتان، یعنی همه بازیکنانی که جدید آمده اند خوب بودند، و این را ام بگویم دو بازی را بدون ملی پوشانمان بازی کردیم .گسترش را ۳ بر صفر بردیم، و مقابل استقلال خوزستان هم راحت پیروز شدیم .

برانکو در واکنش به صحبت‌هایی مبنی بر استعفای علی‌اکبر طاهری از مدیریت باشگاه پرسپولیس و وجود بحران در این باشگاه، تصریح کرد: این چیزها همیشه هست و می‌نویسند. طاهری فشار زیادی را تحمل می‌کند و تنها زمانی که کمی فشارها روی او کم می‌شود، آرامش دارد و درگیری ندارد، همان 90 دقیقه است. طاهری تلاش می‌کند بعضی مسائل تغییر بدهد، اما خیلی سخت پیش می‌رود. مهم نیست که من قراردادم را امضا کردم یا نه، باشگاه مهم‌تر از همه‌چیز است. باشگاه مشکلاتش را تا جایی که در توانش‌ هست، حل می‌کند. این معنای بحران را نمی‌دهد. اگر این‌طور باشد، باشگاه‌های دیگر خیلی بیشتر بحران دارند. ما سه روز دیگر بازی داریم. بعد از تعطیلی لیگ هم دوباره به میدان خواهیم رفت. همه این‌ها موازی با یکدیگر جلو می‌روند. باشگاه، نتایج و کار.

وی در واکنش به صحبت‌هایی که مبنی بر احتمال حضورش در تیم ملی کرواسی مطرح می‌شود، گفت: همه این‌ها فرضی و نسبی است. من حرفه‌ای هستم. اینجا قانون خاصی وجود ندارد. شما وقتی یک جایی می‌روید، با یک انگیزه‌ای می‌روید. طبیعتاً یک بخش از آن پول است. بعد از آن سطح و امکانات و انتظارات آن باشگاه است. من قبل از هر چیزی حرفه‌ای هستم. من و خانواده‌ام از راه فوتبال زندگی می‌کنیم. حالا خواهیم دید آینده به چه شکلی است. همه گزینه‌ها باز است. می‌تواند این‌طرفی باشد یا آن‌طرفی.

این مربی کروات ادامه داد: باز هم تکرار می‌کنم. این فوتبال، ورزش و شغلم است. من تاکنون قراردادی امضا نکردم. موقعیت هم به آن شکل نبوده که بنشینیم و صحبت کنیم، اما امکان همه چیز هست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد علی دایی در تیم سایپا گفت: آنها فصل را عالی شروع کردند و طبیعی است که تلاش خواهند کرد در ادامه خودشان را بیشتر از این هم در جدول بالا بکشند و اهداف بلندپروازانه‌ای داشته باشند.

برانکو با اشاره به وضعیت مصدومان پرسپولیس خاطرنشان کرد: محسن ربیع‌خواه مشکلی ندارد و بشار هم در یکی دو روز آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: هرگز اهداف و بلند پروازی‌های خودمان را پنهان نمی‌کنیم، نه در جام حذفی، نه در لیگ و نه در لیگ قهرمانان آسیا، ما همیشه دنبال حداکثر هستیم. باید سطح‌مان را بالاتر ببریم.

وی راجع به عملکرد بیژن حیدری داور دربی هشتادوپنجم تهران گفت: من دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم، داور دیروز قصد داشت بهترین عملکردش را داشته باشد، اما جو طوری بود که قضاوت‌ کردن کار دشواری به حساب می‌آمد. در آن جو نمی‌توان انتظار داشت که بهترین داوری را ارائه بدهد.

برانکو: تا به اینجای کار خیلی بهتر از فصل گذشته بوده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تاکتیک تیم استقلال در دربی 85 تصریح کرد: در نیمه اول استقلالی‌ها بیشتر سعی داشتند از سمت چپ خودشان به سمت دروازه ما حمله کنند، اما بشار  و ماهینی آنجا را خوب بسته بودند. زمانی هم که نتیجه گرفتیم طبیعی است که آنها رو به توپ‌های بلند بیاورند و هجومی بازی کنند.

برانکو در واکنش به این مسئله که خیلی‌ها می‌گویند اگر منصوریان در این دیدار سرمربی استقلال بود، پرسپولیس نمی‌توانست دربی را ببرد و اینکه برانکو اکثراً مقابل منصوریان بازنده بوده است، یادآور شد: من که مربی‌ها را شکست نمی‌دهم، این تیم است که باید برنده شود، من هم اینجا فقط به تیمم کمک می‌کنم، اینکه تیم می‌برد و این از همه چیز مهم‌تر است. همه تبریکات من هم بعد از بازی برای بازیکنانم است، آنها جنگیدند، تلاش کردند و فوق‌العاده ظاهر شدند، این بازیکنان هستند که سزاوار تمجید هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdyaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس فاتح دربی هشتاد و پنجم / پیروزی شاگردان برانکو با تک گل علیپور