تاریخ انتشار: 1396/08/04 00:24
کد خبر: 176483

اختصاصی/محتمل ترین تقابل دربی ۸۵ مشخص شد/جدال جذاب ملی پوشان پرسپولیس و استقلال

فردا تقابل ستاره های دو تیم از جذابیتهای بالایی برخوردار است.
اختصاصی/محتمل ترین تقابل دربی ۸۵ مشخص شد/جدال جذاب ملی پوشان پرسپولیس و استقلال

،فردا تهران از ساعت ۱۶:۴۰ آخر هفته ای پر هیجان خواهد داشت و جدال بزرگترین دربی آسیا دیدار پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی که برای اولین بار در این فصل پر میشود و با توجه به تعمیر بخشی از ورزشگاه حدود ۷۰ هزار تماشاگر از نزدیک به تشویق تیم خود میپردازند.

در این دیدار تقابل های جذابی را شاهد خواهیم بود به صورت جداگانه به هر یک از تقابل ها میپردازیم.

 

یکی از محتمل ترین تقابلهای دیدار دربی ۸۵ مصاف زوج چپ پرسپولیس و زوج سمت راست استقلال است.

جدال جذاب وحید امیری و محمد انصاری در جناح چپ پرسپولیس و ووریا غفوری و خسرو حیدری در نوع خود بسیار جالب است؛در این تقابل هر چهار بازیکن ملی پوش هستند و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

خسرو حیدری

یکی از با ثبات ترین بازیکنان استقلال که باعث شده است تاکتیک آبی پوشان پایتخت هم بر پایه سانترها و خلاقیت این بازیکن از جناح راست پایه ریزی شود؛هواداران استقلال امیدواری زیادی به سانترهای خسرو دارند.

 

محمد انصاری

مدافع با اخلاق پرسپولیس فردا به دلیل حضور شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی در قلب خط دفاعی به جناح چپ میرود که در این پست در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

 

وحید امیری

هافبک دونده و جنگنده و مودب سرخپوشان که امار بالاترین دوندگی را در بین شاگردان برانکو به خود اختصاص داده است در دو فصل اخیر یکی از ارکان سرخپوشان بوده است و هواداران پرسپولیس امید زیادی به این بازیکن دارند.

 

وریا غفوری

یکی از جنجالی ترین بازیکنان استقلال که در چند روز گذشته در صدر اخبار فوتبال داخلی قرار داشت و در نهایت مجوز حضور این بازیکن صادر شد؛ووریا در دو دیدار گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده و به روزهای اوج خودش نزدیک شده است.

در تقابلهایی که به آن اشاره شد بارها در اردوهای تیم ملی چالشهای جذابی به وجود آمده است؛باید دید تقابل زوج امیری و انصاری موفق میشود یا خسرو حیدری و غفوری برای شفر راهگشا خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5ly8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/پیش بازی دربی ۸۵ ؛ آمار جالب دو تیم زیر ذره بین دیدگاه آمار قرار گرفت