تاریخ انتشار: 1396/12/13 18:56
کد خبر: 157442

لیگ یک/ برتری بادران مقابل برق جدید؛ بادران از کورس پا پس نکشید/ وضعیت بحرانی برای رحمان رضایی در برق

شاگردان ربیعی بعد از دو هفته موفق شدند مقابل تیم جوانان برق جدید شیراز به پیروزی دست پیدا کنند.
لیگ یک/ برتری بادران مقابل برق جدید؛ بادران از کورس پا پس نکشید/ وضعیت بحرانی برای رحمان رضایی در برق

 شاگردان محمد ربیعی موفق شدند در دیداری سخت و حساس برق جدید شیراز را از پیش رو بردارند.  بادران ابتدا در نیمه اول با گل گلزاری از حریف خود پیش افتاد اما برقی ها دو دقیقه بعد و دقیقه 36 با گل جلالی فر بازی را به تساوی کشاندند تا نیمه اول این دیدار با این نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم اما بادران تیم بهتر زمین بود و توانست دو مرتبه دروازه شاگردان رضایی را باز کند. مسعود ریگی دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی دروازه برقی ها را برای دومین مرتبه باز کرد و در دقایق پایانی بازی با استفاده از یک ضد حمله امیر میربزرگی دقیقه 86 دروازه حریف را برای سومین مرتبه باز کرد تا بادران بعد از دو هفته به پیروزی دست پیدا کند.

برق شیراز در حالی به مصاف بادران در تهران به میدان رفت که این تیم به خاطر اعتصاب بازیکنانش مجبور شده بود با تیم امیدها و جوانانش به مصاف بادرانی برود که اکثر بازیکنانش از بهترینها و گرانترین های لیگ بودند. هر چند شاگردان رضایی در این دیدار نمایش خوبی داشتند و می توانستند حتی بازی را به تساوی بکشانند اما در نهایت یک ضد حمله کار را برای این تیم تمام کرد. البته برقی ها به علت مصدومیت گلر جوانشان و نداشتن دروازه بان ذخیره مجبور شدند یکی از دفاع های خودشان را به گل بفرستند.

بادران با این برد 47 امتیازی شد و با تساوی خونه به خونه فاصله خود را با منطقه صعود کمتر از قبل کرد تا باز هم مدعی صعود باشد.

ترکیب دو تیم؛

بادران: مهدی اسلامی - امیر حسین صدقی - روح اله نعمتی - حمید گلزاری - میثم مجیدی - سعید واسعی - محمد آبشک - وحید فارغ - کریم اسلامی - مسعود ریگی - امیر میربزرگی

سرمربی: محمد ربیعی

برق جدید: آرش ملک - ایمان کیانی - نوید زرنگار - پوریا زارع - رسول بهاروندی - میثم شاه مکوندی - مجید جلالی - وحید شاکر - سجاد خوگر - ابراهیم مرادی - فرزان دانا

سرمربی: رحمان رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjpgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ ربیعی به دنبال تحقق رویاها؛ شرایط متفاوت بادران با انگیزه‌های بسیار زیاد
اختصاصی| اینفوگرافی بادران، تیم جدول سوم جدول لیگ یک؛