تاریخ انتشار: 1396/12/12 21:31
اختصاصی| اینفوگرافی بادران، تیم جدول سوم جدول لیگ یک؛
کد خبر: 157542

لیگ یک/ ربیعی به دنبال تحقق رویاها؛ شرایط متفاوت بادران با انگیزه‌های بسیار زیاد

بادران تهران در پایان هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور با 44 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و چشم انتظار بازی های آینده می باشد.
لیگ یک/ ربیعی به دنبال تحقق رویاها؛ شرایط متفاوت بادران با انگیزه‌های بسیار زیاد

 نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور اگرچه برای بادران خیلی ایده آل پیش نرفته است اما خیلی هم بد نبوده و یک حالت نسبتا متعادل را داشته است و نه می شود این تیم را مدعی بدون چون چرای صعود دانست و بخت اول یا دوم را بهش اختصاص داد و نه می توان از کنار نام او گذشت چرا که پتانسیل های این تیم نشان میدهد که می تواند ورق را بسود خود برگرداند.

شاگردان محمد ربیعی تا پایان هفته بیست و پنجم توانسته اند با 44 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند و با تیم های نفت مسجدسلیمان 50 امتیازی و خونه به خونه 48 امتیازی به ترتیب 6 و 4 امتیاز اختلاف دارند و البته تیم های چهارم تا ششم هم به ترتیب با 43، 41 و 40 امتیاز متعلق به فجرسپاسی، نساجی و اکسین البرز می باشد که نمی توان از آنها هم غافل بود.

بادران تهران در 9 بازی آینده خود، بعد از نفت مسجدسلیمان، سخت ترین قرعه را دارد به طوری که امتیاز رقبای این تیم 313 امتیاز بوده و میانگین امتیازات آنها 7/34 امتیاز می باشد که بعد از شاگردان محمودفکری که حریفان بسیار سختی را در پیش رو دارند، این تیم سخت ترین قرعه را دارد.

اما این سخت تر بودن قرعه می تواند از یک نگاه مثبت باشد، چرا که بازی های بادران با حریفان مستقیم بوده و در صورت پیروزی بر آنها، خوشبختی در نزدیکی ربیعی و شاگردانش خواهد بود. به عبارتی می توان گفت توپ در زمین خودی است و نگاه به نتایج حریفان ندارد و این می تواند بهترین خبری باشد که ربیعی و شاگردانش را خوشحال کند.

در 9 دیدار باقی مانده این تیم سه دیدار او را می توان با حریفانی دانست که تلاش برای صعود دارند و جز مدعیان می باشند و این می تواند به نفع بادران باشد چرا که پیروزی در برابر نفت مسجدسلیمان، اکسین البرز و نساجی مازندران که هر سه تیم در بین 6 تیم اول مدعی به لیگ برتر می باشند، می تواند بسود بادران باشد.

از این سه بازی، دو بازی در خانه خواهد بود و تنها با نساجی که آن هم بسیار سخت می باشد، در قائمشهر بازی خواهد کرد، ولی بازی با اکسین البرز و به خصوص نفت مسجدسلیمان در تهران، یعنی آن چیزی که شاگردان ربیعی دنبال او هستند و می تواند موازنه قدرت راتغییر دهد.

بادران در 9 بازی باقی مانده 5 بازی با تیم های برق جدید شیراز_ اکسین البرز- مس رفسنجان- صبای قم و نفت مسجدسلیمان در تهران بازی داشته و میزبان خواهد بود و در چهار مسابقه در برابر تیم های شهرداری ماهشهر- نساجی مازندران- مس کرمان و ماشین سازی تبریز مهمان خواهد بود.

با نگاهی گذرا متوجه می شویم که توپ در زمین خود بادران است و می تواند با پیروزی بر دیگر رقبا که اتفاقا حریف مستقیم او برای صعود می باشند، رویای خود را برای صعود هموار نمایند و اینجاست که می توان گفت که علی رغم شرایط سخت این تیم در ادامه رقابت ها، اما این شانس را دارند که نتیجه نهایی صعود یا عدم صعود را با دستان خود رقم بزنند و این می تواند بهترین نکته بادرانی ها در ادامه راه باشد.

جان کلام این که بادران می تواند مسیر خود را مشخص کند و فردا در اولین بازی از 9 دیدار باقیمانده باید در تهران به مصاف برق جدید شیراز برود و این بازی می تواند مسیر را برای ربیعی و شاگردانش هموار نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjpdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و بادران تهران (3)