تاریخ انتشار: 1396/12/20 22:57
کد خبر: 156366

پیش بازی اف سی درباره دیدار ذوب آهن و الوحده

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم‌های الوحده امارات و ذوب آهن اصفهان، نوشت: تیم اصفهانی با اعتماد به نفس بالا برابر تیم اماراتی به میدان می‌رود.
پیش بازی اف سی درباره دیدار ذوب آهن و الوحده

در آستانه دیدار روز دوشنبه تیم‌های الوحده امارات و ذوب آهن اصفهان در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، سایت‌ای اف سی در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت و نوشت: الوحده اگر روز دوشنبه نتواند ذوب آهن را در ورزشگاه زاید شکست دهد، تقریبا به طور قطع از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد.

تیم امارتی در سه بازی اول خود شکست خورده، این تیم قبل از شکست ۲-۰ هفته گذشته در هفته سوم بازی‌ها در ایران با دو گل مرتضی تبریزی، به لوکوموتیو ازبکستان و الدوحیل باخته بود.

اگر الوحده در بازی برگشت در دیدار خانگی در زمین خود به پیروزی نرسد حذف این تیم از دور مسابقات قطعی خواهد شد. اما تیم ایرانی با توجه به دو برد پیاپی و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول رده بندی این گروه با اعتماد به نفس به میدان خواهد رفت.

ذوب آهن پس از شکست در هفته اول بازی‌ها برابر الدوحیل، هفته دوم لوکوموتیو را شکست داد و سپس حریف روز دوشنبه خود را برد و تبریزی با سه گل زده به یکی از برترین گلزنان قاره محسوب می‌شود.

ذوب آهن در حال حاضر با سه امتیاز بالاتر از تیم سوم، در جایگاه دوم قرار دارد و پیروزی سوم آن‌ها را پیش از دیدار خانگی با الدوحیل و مسابقه آخر مرحله گروهی با لکوموتیو، در موقعیتی قدرتمندی قرار می‌دهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjqjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین ذوب آهن در زمین بیلیارد بن زاید!