تاریخ انتشار: 1396/11/14 10:05
کد خبر: 161742

برگزاری دربی امروز خوزستانی‌ها زیر سایه ریز گردها!

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تثبیت رتبه دوم خود در جدول باید دربی امروز خوزستانی‌ها را به سود خود خاتمه دهد.
برگزاری دربی امروز خوزستانی‌ها زیر سایه ریز گردها!

دیدار تیم‌های فولاد و صنعت نفت بیشتر از آن که تحت تاثیر حساسیت دیدار دو تیم خوزستانی باشد، در سایه ریزگردهایی است که مدتهاست هوای خوزستان را آلوده کرده است. شاگردان سیروس پورموسوی در فولاد که از هفته پنجم تاکنون شکستی را تجربه نکرده و با شایستگی در رتبه دوم قرار گرفته اند، اندک اندک نفس های ذوب آهن را پشت سرشان احساس کرده و برای تثبیت موقعیت شان در رده دوم جدول ناچارند تا از همه بازی های خانگی از جمله این بازی نهایت بهره را ببرند.

فولاد با ۳۶ امتیاز در حالی در رده دوم قرار دارد که یک بازی هم از دیگر تیم ها کمتر دارد و اگر امتیازات کامل این بازی را بگیرند، دیدارهای بعدی خود را با خیالی آسوده تر دنبال می‌کنند. شاگردان فراز کمالوند در صنعت نفت هم حالا عملا جام حذفی را از دست داده و در لیگ برتر هم به کمرکش جدول رسیده اند. آنها در صورت پیروزی ممکن است تا رده هفتم جدول هم صعود کنند. اما در صورت شکست مستعد از دست دادن همین رده در هفته های آینده هم می شوند.

سوشا مکانی که بعد از شکست صنعت نفت در جام حذفی از این تیم خداحافظی کرده بود بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت و امکان این که در این بازی هم مورد استفاده قرار گیرد زیاد است. بهترین بازیکنان این فصل صنعت نفت کماکان بازیکنان خارجی این تیم هستند که روی ۹۰ درصد گلهای این تیم تاثیر مستقیم داشته‌اند.

فولاد خوزستان هم با اضافه شدن حسن بیت سعید و اوج گرفتن او در این تیم بیشتر از گذشته به کسب مقام نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات امیدوار است. به جز بیت سعید، فرشاد جانفزا، علی اصغر عاشوری و رحیم زهیوی دیگر بازیکنان تاثیر گذار تیم فولاد خوزستان هستند.

برنامه بازی های هفته بیست و دوم:

شنبه ۱۴ بهمن ۹۶

* ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران - ورزشگاه فولادشهر اصفهان- ساعت ۱۷

داور: حمید حاج ملک کمکها: محمدرضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی – کمیل غلامی – ناظر: زاهد بحرینی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjrlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش ویژه برای فولادی ها در آستانه دیدار با طلایی پوشان آبادان