تاریخ انتشار: 1395/10/17 20:12
یک جلسه در سه روز
کد خبر: 237642

بازگشت بی حاصل ملی پوشان پرسپولیس

با تصمیم کارلوس کی روش ملی پوشان پرسپولیس به ایران بازگشتند؛ آن ها در این مدت تنها یک بار موفق به حضور در تمرینات شده اند.
بازگشت بی حاصل ملی پوشان پرسپولیس

پس از اعتراض برانکو ایوانکوویچ به حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی امارات، کارلوس کی روش این بار در اقدامی جدید برای اهالی فوتبال، ملی پوشان پرسپولیسی را به خانه بازگرداند. موضوعی که تضعیف روحیه و از دست دادن چند جلسه تمرین را برای این بازیکنان به همراه داشت.

شاگردان برانکو روز سه شنبه با 13 بازیکن تمرینات خود را انجام دادند؛ اما کی روش در واکنش به اعتراضات برانکو، بازیکنان این تیم را بلافاصله به خانه فرستاد تا روز سه شنبه ملی پوشان پرسپولیس نه در تیم ملی تمرین کنند و نه در تیم باشگاهی خود. روز چهارشنبه نیز در شرایطی سپری شد که ملی پوشان پرسپولیس به جلسه ای در باشگاه فراخوانده شدند و به همین دلیل فرصت تمرین را از دست دادند. با توجه به اینکه کادر فنی تصمیم به تعطیلی تمرین روز جمعه گرفت، ملی پوشان پرسپولیس در بازگشت به ایران تنها موفق به حضور در یک جلسه تمرینی شده اند.

تمام این اتفاقات در حالی رخ داد که در صورت ماندن ملی پوشان در اردوی امارات نه شرایط روحی آن ها نامتوازن می شد و نه شرایط بدنی؛ اما سرمربی تیم ملی که پیش بینی رخ دادن چنین شرایطی برای او چندان دشوار به نظر نمی رسد، با بی اعتنایی کامل به شرایط روحی و جسمی ملی پوشان پرسپولیس، تمرینات تیم ملی را ادامه می دهد و گویا در این میان تنها پیروز شدن در جنگ برابر برانکو برای او اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی که تجربیات بسیاری به همراه خود دارد، می توانست با کمی خویشتن داری بازیکنان پرسپولیس را در اردو نگه دارد و سپس در مورد اظهارات سرمربی پرسپولیس مانند سابق و درگیری های او با افراد دیگر که کم هم نیستند، اظهار نظر کند.

اما به هر حال این اتفاقات رخ داده و حالا برانکو ایوانکوویچ باید در آستانه شروع مجدد نیم فصل دوم که مسابقات آسیایی نیز در پیش است، تمام سعی خود را برای آماده سازی ملی پوشانی کند که شرایط روحی و جسمی مناسبی ندارند و در آینده نیز وضعیت آن ها در تیم ملی با ابهام روبرو شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk85y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شنبه مذاکره سرنوشت ساز پرسپولیس با سروش رفیعی