تاریخ انتشار: 1395/10/07 19:53
کد خبر: 239990

مهابادی: به لحاظ کیفی خوب هستیم و کمی بدشانسی آورده ایم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از امتیازهای کسب شده تیمش در نیم‌فصل اول رضایت ندارد ولی به نیم‌فصل دوم خوشبین است.
مهابادی: به لحاظ کیفی خوب هستیم و کمی بدشانسی آورده ایم

به گزارش فرتاک ورزشی، داوو مهابادی پس از بازی دوستانه آلومینیوم با خیبر خرم‌آباد گفت: تقریباً از همه بازیکن‌ها استفاده کردیم و در این روز بارانی از عملکرد آنها راضی بودم.

وی شرایط تیمش در نیم‌فصل نخست را به لحاظ امتیازگیری مطلوب ندانست و افزود: امتیازهای بیشتری برای خودمان متصور بودیم که به آن نرسیدیم اما به لحاظ کیفیت، تیم ما خیلی خوب بود.

مهابادی اضافه کرد: در دور برگشت با اضافه شدن چند بازیکن جدید، خیلی امیدوارم به روندی که انتظار داشتیم، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط مالی تیمش نیز گفت: خدا را شکر با تلاش مدیریت کارخانه و باشگاه، شرایط مالی خوبی داریم. جزو تیم‌های پولدار لیگ نیستیم ولی شرایط مالی نرمالی داریم و بازیکنان به حق و حقوق‌شان می‌رسند.

وی در ادامه با بیان اینکه خیبر یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران است، به مشکل‌های مالی این تیم نیز اشاره کرد و افزود: قلباً خیبر را خیلی دوست دارم و امیدوارم با حمایت مسئولان و به ویژه استاندار ورزش‌دوست لرستان، مشکل‌های مالی این تیم رفع شود و شاهد بهتر شدن نتایجش باشیم که واقعاً جایگاه‌اش پایین جدول نیست.

مهابادی که سابقه صعود به لیگ برتر با تیم گهر دورود را دارد، در پاسخ به پرسشی که دوست دارد باز هم هدایت تیمی از لرستان را عهده‌دار باشد؟ گفت: لرستان پر از استعداد و انرژی مثبت است و برای مردم این استان احترام خاصی قائل هستم و با اینکه کسی از آینده خبر ندارد اما اگر امکان حضور در لرستان را داشته باشم با کمال میل می‌پذیرم و خودم هم دوست دارم بار دیگر هدایت یک تیم لرستانی را برعهده بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkgvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: از عملکرد بازیکنانمان مقابل بادران رضایت داریم/ بازی باکیفیتی بود