تاریخ انتشار: 1395/09/08 23:07
کد خبر: 246318

رضا شرفی: آقای صفاپذیر فوتبالم را احیا کرد/ مدعی اصلی صعود هستیم

هافبک تیم فوتبال پردیس خرم آباد گفت: هفتمین بازی لیگ رو پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم سه امتیاز مهم به امتیازاتمون اضافه کنیم که خیلی برای ما حیاتی بود ما یک تیم جوان و نوپا هستیم که دارد رفته رفته به تجربیات بچه ها اضافه می شود.
رضا شرفی: آقای صفاپذیر فوتبالم را احیا کرد/ مدعی اصلی صعود هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا شرفی هافبک خلاق و گلزن تیم پردیس خرم آباد در گفتگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی گفت: اگر یک ذره با تجربه تر عمل میکردیم الان 21 امتیاز داشتیم که خوشبختانه با این تیم جوان و مشکلات مالی که داریم مدعی صعود هستیم و بالای جدول قرار گرفتیم که جای شکر دارد. 

شرفی ادامه داد: واقعا سخته که یک تیم با این همه مشکلات مالی و بدون چشم داشت مالی هرجلسه تمرینی تمام نفرات حضور دارند و با نفرات کامل تمرین میکنیم که جادارد از مجموعه باشگاه که این جو صمیمی و دوستانه را ایجاد کردند تشکر کرد. در تیم جوان ما همدلی و رفاقت حرف اول را میزند. 

وی افزود: این هفته هم یک بازی سخت و فینال گونه که می شود گفت یک بازی شش امتیازی برای هر دوتیم است داریم که باید برویم برازجان و با پرسپولیس این شهر بازی کنیم که تیم قابل احترامی محسوب می شود که امیدوارم با دست پر برگردیم. ما بیشتر نفراتمان زیر 23 سال هستند که جوان ترین تیم گروه به حساب میایم ولی با پشت کار و انگیزه بچه ها و کادر فنی تا اینجای کار خوب نتیجه گرفتیم.

شرفی ادامه داد: خداروشکر وضعیت خودم هم روز به روز دارد بهتر می شود و با توجه به این که یک مدت از شرایط مسابقه دور بودم ولی با کمک کادر فنی دارم به شرایط آرمانی نزدیک می شوم و امیدوارم بتوانم برای تیم جدیدم مفید باشم. در کل گل زدن را دوست دارم ولی قبل از آن برد تیمم برایم مهم است در این دو هفته خداروشکر پایم به گل زنی باز شده و امیدوارم ادامه دار باشد به همراه برد تیم.

وی افزود: من به توانایی های این تیم و این مجموعه ایمان دارم و چیزی که تجربه کردم در گذشته شک ندارم صعود میکنیم و میتوانیم نماینده شایسته برای این شهر و مردم این شهر باشیم. از اقای عباسی مدیرعامل محترم تیم که که شخصیت نجیب و فوتبالی هستند تشکر میکنم که با عشق و علاقه زیاد باعث دلگرمی چندتا جوان شده باید از کادر فنی جوان و با انگیزه تیم اقای کیانزاده اقای اسکینی و جمالی و رحمانی که تلاش زیادی برای موفقیت تیم میکنند تشکر کنم. 

وی در پایان خاطر نشان شد: یک خسته نباشید به سرمربی محترم تیم اقای صفاپذیر که واقعا در حق بنده برادری کرد و با دل و جرات زیاد به من بها داد شاید کمتر کسی این کار را برای من انجام میداد با توجه به شرایط من و دور بودنم بازم توانست من را احیا کند که ازش ممنونم امیدوارم با بازی های خوب جواب زحمت هایی که برایم کشیده را بدهم و منجر به صعود بشوم. از تمام دوستانم که باعث دلگرمی و انگیزه دادن به من شدند که با قدرت برگردم و ادامه بدهم و خانواده ام که کمک حال من بودند و به من انگیزه دادن در آخر هم امیدوارم امسال بهترین سال فوتبالی برای لرستان رقم بخورد و با صعود ما و بهترین نتیجه ها برای خیبر به پایان برسد.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rklvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدیرعامل شهرداری تبریز: تبریز برای بازگشت به لیگ یک لحظه شماری می کند