تاریخ انتشار: 1395/10/04 20:06
تنها راه موفقیت اتحاد و همدلی است
کد خبر: 240718

میناوند: خونه‌ به‌ خونه دشمنان قسم خورده دارد

ملی پوش سابق فوتبال ایران و مربی تیم خونه به خونه بابل معتقد است تنها موفقیت این تیم در ادامه راه، اتحاد و همدلی هواداران و عوامل این تیم است.
میناوند: خونه‌ به‌ خونه دشمنان قسم خورده دارد

پس از ابقای کادرفنی تیم خونه به خونه بابل، مهرداد میناوند که به عنوان کمک مربی در این تیم مشغول به کار است می گوید: من سالهای زیادی در سطح اول فوتبال حضور داشتم و روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده ام. طی دو فصلی که افتخار همکاری با باشگاه خونه به خونه را داشته ام چیزی جز لطف و محبت و عشق از مردم شریف بابل ندیده ام، مردم خونگرم و دوست داشتنی که قلبهایشان برای تیم خونه به خونه می تپد.

او ادامه داد: به عنوان عضوی از این خانواده باید خدمت هواداران مطلبی را عرض کنم، تیم ما به اندازه کافی دشمن بیرونی دارد، دشمنانی که نمی خواهند ما لیگ برتری شویم، دشمنانی که برای خارج کردن ما از مسیر قسم خورده اند‌. در این شرایط تنها اتحاد و همدلی است که می تواند ما را به هدف بزرگمان برساند. اتحادی که باید بین مدیریت باشگاه،کادر فنی, مدیریت فنی، بازیکنان و هواداران باشد تا مارا راهی لیگ برتر کند.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در پایان گفت: شما هواداران نقش عمده ای در موفقیت تیم دارید، شما باعث دلگرمی و آرامش خاطر اعضای باشگاه هستید و شک ندارم در تمام روزهای خوب و بد حامی تیم محبوبتان خواهید بود. باید قبول کنیم که فوتبال برد و باخت دارد و تنها تیمی موفق است که همدلی و اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkp96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع استقلالی در نزدیکی گسترش فولاد
حنیف عمران زاده در آستانه پیوستن به تیم تبریزی؛

مردان گل لیگ دسته یک در پایان هفته شانزدهم
صدرنشینی سپیدرود با گل سهیل