تاریخ انتشار: 1395/09/11 16:37
کد خبر: 245790

رویای منصوریان به کابوس تبدیل نشود!

منصوریان امروز یکی از بازیهای حساس خود را در برابر صبای قم برگزار خواهد کرد.
رویای منصوریان به کابوس تبدیل نشود!

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار استقلال تهران و صبای قم را باید برای منصوریان یک دیدار متفاوت نسبت به بازی های قبل دانست، چرا که هر چه به پایان نیم فصل بیشتر نزدیک می شویم، حساسیت لیگ برای هواداران و مدیران بیشتر شده و آستانه تحمل آنها به حداقل میزان ممکن می رسد.

منصوریان برای حضور بر روی نیمکت استقلال به دنبال رویاهای خود بود تا با آنها بتواند برای تیمی که عاشقانه دوستش دارد، افتخار آفرینی کند، ولی الان شرایط بگونه ای رقم خورده است که امکان دارد این رویاها به کابوس تبدیل شده و قبل از تحقق آنها عطای کار را به لقایش ببخشد.

منصوریان یکی از معدود مربیانی می باشد که عای رغم عدم نتیجه گیری مناسب، هواداران او را خیلی خوب تحمل کرده اند و حتی نتایج خیلی بد هم دلیلی نشد تا صدای اعتراض آنها شنیده شود و از این نظر باید این مربی را متفاوت نسبت به دیگران مربیان آبی پوش پایتخت دانست.

اما نکته اینجاست و تاریخ هم ثابت کرده است که این سکوت ها تاریخ مصرف داشته و به پایان می رسد و اگر منصوریان نتواند تا قبل از نیم فصل شرایط تیم را بهبود بخشد، آن وقت ممکن است حتی طرفداران دو آتشه این مربی جوان و با اخلاق نیز، دست از حمایت برداشته و سوار بر موجی شوند که خیلی از افراد منتظر راه انداز ی آن هستند!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkykz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مگویان دفاع راست؛ ابراهیمی تک هافبک دفاعی استقلال-صبا