تاریخ انتشار: 1403/02/03 04:22
کد خبر: 1273414

پیام مهم برای سرمربیان سرخابی ها

صرف نظر از اتفاقات و نتایج دیدارهای هفته‌های پایانی تکلیف دو تیم استقلال و پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد.
پیام مهم برای سرمربیان سرخابی ها

به گزارش فرتاک ورزشی

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از مصاف پرسپولیس در برابر صنعت نفت که با نتیجه ۳-۰ به سود سرخ‌ها به پایان رسید گفت ما پیشنهاد تمدید قرارداد با اوسمار داده ایم و از او خواسته‌ایم برای فصل بعد به ما برنامه بدهد.

برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس گفته‌اند تیم با هدایت اوسمار بهتر از زمان یحیی گل‌محمدی بازی می کند. برخی هم او را با برانکو مقایسه کرده‌اند که از حاشیه بیزار بود و سعی می‌کرد، در آرامش پرسپولیس را به یک تیم قوی تبدیل کند. جدا از نتایج سبک بازی پرسپولیس با اوسمار سبب شده تا باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد این مربی باشد. هم چنین ارتباط خوبی که این مربی با بازیکنان برقرار کرده است. در ابتدای حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس هم بازیکنان استوری حمایتی از این  مربی منتشر می‌کردند و این نشان می‌دهد که رابطه خوبی با اوسمار دارند.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم گفت: ممکن است با توجه به واگذاری امتیاز تیم به پتروشیمی خلیج فارس مدیریت تیم تغییر کند اما کادر فنی این تیم دستخوش تغییر نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد. با این حساب جواد نکونام در استقلال ماندنی است، به خصوص که عملکرد این مربی در این فصل از بازی‌ها قابل تحسین بوده است. در فصلی که تیم از نظر بازیکن در مضیقه بوده و از سویی هنوز با مشکل مالی مواجه است.

این یک اتفاق خوب در فوتبال باشگاهی به خصوص برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. به این خاطر که دو تیم مدعی قهرمانی از هم اکنون می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند. واگذاری امتیاز دو باشگاه ۶ هفته پیش از اتمام بازی‌ها به مدیریت جدید اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی خوبی برای فصل آینده باشگاه داشته باشد. این ۶ هفته زمان خوبی است که گروه‌های جدید با همه شرایط دو تیم آشنا شوند و برای آینده خوب باشگاه برنامه‌ریزی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npjrov

آخرین اخبار