تاریخ انتشار: 1395/05/24 15:19
کد خبر: 267766

این خانم با یک لنگه کفش به فینال دوی 3000متر صعود کرد!+ عکس

دونده اتیوپیایی در حالی که فقط یک لنگه کفش در پا داشت موفق شد به فینال رقابت های دوی 3000 متر با مانع زنان راه یابد.
این خانم با یک لنگه کفش به فینال دوی 3000متر صعود کرد!+ عکس

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، در رقابت های  روز گذشته المپیک ریو و در  مرحله نیمه نهایی ماده دوی  3000 متر با مانع زنان اتنش دیرو از اتیوپی حدود 800 متر از مسیر مسابقه را با یک لگه کفش دوید و در نهایت طی فعل و انفعالاتی موفق شد به فینال این ماده راه یابد.

«اتنش دیرو» دونده کشور اتیوپی و یکی از شانس های کسب عنوان مدال در دوی ۳۰۰۰ متر با مانع زنان، روز شنبه (۱۳ اوت) بعد از اینکه تنها با یک کفش بازی را به پایان رساند، استادیوم را با چشم گریان ترک کرد.

بعد از اینکه «دیرو» به عنوان نفر هفتم از خط پایان عبور کرد- که جواز حضور برای مرحله فینال را کسب نکرد- وی درخواست تجدید نظری به انجمن بین المللی فدراسیون دو و میدانی تسلیم کرد. این انجمن تصمیم گرفت که او شایستگی لازم برای حضور در فینال روز دوشنبه را دارد.

«دیرو» که در المپیک ۲۰۱۲ لندن مقام پنجم را کسب کرده بود و امسال یکی از سریع ترین زنان جهان است، در اوایل این مسابقه زمانیکه ورزشکاران با هم برخورد کردند، او در حالیکه تعادلش را از دست داد پایش صدمه دید. 

او که به طور واضح با کفشش کلنجار می رفت، ایستاد و کفش راستش را درآورد و دوباره ایستاد و قبل از اینکه بقیه مسابقه را ادامه دهد جورابش را نیز درآورد و تنها با یک کفش در جایگاه هفتم بازی را به پایان رساند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlgn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پولادگر: به حقمان نرسیدیم
بازیکنان ما در تمامی مسابقاتشان از جان مایه می‌گذارند