تاریخ انتشار: 1402/04/17 15:45
گلادیاتور ؛ باز هم تعویض طلایی فرمانده‌
کد خبر: 3066

استراتژی مجدد و بی نقص نیکبخت با شلیک نهایی حمید غلامی

هفته پانزدهم لیگ سه فوتبال کشور روز گذشته در حالی برگزار شد که در گروه الف این مسابقات چند دیدار از اهمیت و حساسیت بسزایی برخوردار بود.
استراتژی مجدد و بی نقص نیکبخت با شلیک نهایی حمید غلامی

 مجتبی رجب زاده؛ هفته پانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز گذشته در حالی برگزار شد که در گروه الف این مسابقات چند دیدار از اهمیت و حساسیت بسزایی برخوردار بود، چرا که در جدول رده بندی باتوجه به رقابت نزدیک و نفس گیر بالانشینان، تنها کسب پیروزی برایشان کارساز بود.

یکی از مهم‌ترین دیدارها بازی شادکام مشهد و عقاب تهران بود که عصر دیروز جمعه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار گردید، تقابلی که از همان ابتدای کار شاگردان علیرضا نیکبخت واحدی با در دست داشتن نبض بازی  شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که خیلی زود اولین گل این مسابقه توسط یوسف قائمی به ثمر رسید تا آنها 1بر0 از حریف خود پیشی بگیرند.

در ادامه این بازی و در حالی که بازیکنان عقاب در شوک این گل خورده زود هنگام بودند، یوسف قائمی دومین گل خود و شادکام را وارد دروزاه عقاب کرد تا عملا شیرازه دفاع میهمان از هم پاشیده شود.

 اما در ادامه این مصاف جذاب و حساس ، تیم میهمان که هفته گذشته از سد دیگر تیم مشهدی یعنی شریعت عبور کرده بود و در این بازی تنها برای دبل و دومین پیروزی خودش در مشهد پا به میدان گذاشته بود با حملات پی در پی خط حمله اش موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند و نتیجه را به حداقل برساند.

اما این پایان کار نبود عقاب ها پس از گل اول تیمشان رو به بازی تهاجمی آورده با تمام قوا به سمت دروازه میزبان حمله نمودند و از معدود موقیعت‌های بدست آمده در جریان مسابقه توانستند استفاده کنند تا در نهایت به گل دوم  دست پیدا نمایند.

لازم بذکر می باشد، عقاب در خانه و در بازی رفت با تساوی یک بر یک متوقف شده بود حالا در استادیوم خانگی شادکام جریان بازی را به نفع خودش تغییر داد و بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشانده و بار دیگر امید را به اردوی تیمش برگردانده بود و با توجه به روحیه ای که گرفته بودند قصد داشتند در دقایق باقیمانده سومین گل خود را به ثمر برسانند  تا دومین شکست خانگی مشهدی‌ها  را به نام خود ثبت کنند.

اما شاگردان نیکبخت واحدی که بازی 2بر0 برده را با تساوی 2بر2 عوض کرده بودند، تحت هیچ شرایطی دوست نداشتند که با این نتیجه از زمین خارج شوند و نیکبخت واحدی با تعویض طلایی که انجام داد و به بازی گرفتن حمید غلامی، موفق شد توسط این بازیکن آن هم در ثانیه‌های واپسین وقت های اضافی با شوتی از راه دور تیر خلاص را به حریف بزند و پیروز این دیدار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roqy2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن اشجاری مقابل یک استقلالی دیگر

شادکام بدنبال شکست عقاب و امیدوار به صعود  با نیکبخت
نزدیک شدن قطار لیگ سه به ایستگاه پایانی؛