تاریخ انتشار: 1397/07/22 19:45
کد خبر: 126318

غلامزاده:تمام راه های نفوذ اروند را بسته بودیم/مقابل ملوان احساسی بازی نمی‌کنیم

مربی شهرداری ماهشهر از آمادگی این تیم برای بازی با ملوان خبر داد.تیم شهرداری ماهشهر پس از شروع ضعیف در ابتدای لیگ،هم اکنون با تثبیت وضعیت خود امیدوار به بازیهای بعدی است.
غلامزاده:تمام راه های نفوذ اروند را بسته بودیم/مقابل ملوان احساسی بازی نمی‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید غلامزاده در رابطه با مسابقه کارون اروند  گفت: بازی با اروند دربی خوزستان در لیگ یک بود. تیم ما احتیاج داشت تا با گرفتن امتیاز، وضعیت خود را در جدول سر و سامان بدهد و اروند نیز برای کسب امتیاز و با قوای کامل به میدان آمده بود.

با شناخت کامل از نقاط ضعف و قوت تیم اروند روبروی این تیم حاضر شدیم. با تمریناتی که در روزهای قبل از بازی داشتیم،تمام راههای نفوذ تیم اروند را بسته بودیم.بازی در گیرانه و پرفشاری بود؛در این بازی سخت تمام بازیکنان ما وظایف خود را بخوبی انجام دادند.

این بازی دیگر برای ما تمام شد و ما داریم آماده می‌شویم که با گرفتن امتیاز در بازیهای بعدی از قعر جدول جدا شویم.مطمئن باشید که تیم ما لقمه گلو گیری برای تمام حریفان خواهد بود.

وی در رابطه با بازی این هفته مقابل ملوان افزود: ما با تفکر روبروی ملوان حاضر میشویم و دنبال بازی احساسی و بدون برنامه نیستیم.باید باهوش باشیم و از موقعیتها کمال استفاده را ببریم.

غلامزاده در رابطه با حمایت تماشاگران ماهشهری گفت:هواداران ما جزء بهترینها هستند.ما روزهای سختی داشتیم ولی هوادارانمان ما را تنها نگذاشتند و حمایت خودشان را انجام دادند.در روز بازی با اروند هم در این گرمای خوزستان به خرمشهر آمدند و با تعصب و غیرت خودشان از تیم حمایت کردند.

گفت و گو: میلاد رییسی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpeqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبتهای فکری پس از پیروزی مقابل اکسین

لیگ یک؛ کارون اروند خرمشهر- شهرداری ماهشهر