تاریخ انتشار: 1402/03/22 13:00
کد خبر: 4566

تاثیر چاقی بر نعوظ آلت تناسلی مردان

چاقی بر نعوظ آلت تناسلی مردان تاثیر دارد.
تاثیر چاقی بر نعوظ آلت تناسلی مردان

متاسفانه امروزه اغلب آقایان از عدم ایجاد نعوظ یا حفظ آن در حین رابطه جنسی شکایت دارند. درحالی‌که نمی‌دانند یکی از دلایل اصلی آن چاقی و افزایش وزن است. از علائم اختلال نعوظ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش میل جنسی و عدم ایستادگی آلت تناسلی هنگام تحریک ذهنی
  • ایستادگی نسبی آلت تناسلی و عدم حفظ این حالت به‌محض شروع رابطه یا حین آن

گاهی ممکن است این مشکل برای چند هفته بروز کند و سپس از بین بروز که جای نگرانی نیست. اما اگر دوباره عود کرد و به‌صورت مزمن خود را نشان داد، باید به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشید. پزشکان معتقد هستند که مردان چاق در معرض خطر ابتلا به مشکلاتی مانند موارد زیر هستند:

  • بیماری قلبی
  • دیابت
  • آترواسکلروز یا تصلب شرایین
  • کلسترول بالا

همه این شرایط به‌تنهایی می‌توانند باعث اختلال در نعوظ آلت تناسلی شوند. جالب است بدانید که  اختلالات هورمونی و سطح پایین تستوسترون تنها عامل ۳ درصد از موارد اختلال نعوظ هستند. حتی با سطوح نرمال تستوسترون، مردان چاق بیشتر در معرض خطر بروز اختلال نعوظ هستند. پس ارتباط چاقی و سلامت جنسی بی‌دلیل نیست! چاقی در مردان نیز به طور مستقیم با کاهش دفعات برقراری رابطه جنسی همراه است.

محققان چاقی شکمی را با بروز اختلال نعوظ به‌ویژه در مردان مسن مرتبط دانسته‌اند. آن‌ها نشان می‌دهند که داشتن شاخص توده بدنی ۲۸ و بالاتر، خطر ابتلا به اختلال نعوظ را در مردان تا ۹۰ درصد افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، کاهش وزن به سرعت باعث بهبود این علائم می‌شود.

معمولا مردان چاقی که دچار اختلال نعوظ هستند، از زود انزالی یا خروج مایع منی با وجود گذشت زمان کوتاهی از رابطه جنسی (کمتر از ۲ دقیقه) نیز رنج می‌برند. امروزه تاثیر چاقی بر زود انزالی شیوع بیشتری پیدا کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq6z4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روش سریع 1شبه برای حذف چربی و آب کردن شکم