تاریخ انتشار: 1402/06/16 20:30
کد خبر: 14

افشاگری درباره عجیب ترین روز استقلال / اتفاقات جنجالی در تیم جواد نکونام

داستان راه ندادن مربیان اسپانیایی استقلال به هتل و قفل کردن در اتاق‌های آنها مسئله‌ای بود که جواد نکونام با صراحت در موردش صحبت کرد و قبل از بازی با استقلال خوزستان گفت این دو نفر را دو بار میخواستند از هتل اخراج کنند!
افشاگری درباره عجیب ترین روز استقلال / اتفاقات جنجالی در تیم جواد نکونام

ماجرای راه ندادن مربیان خارجی استقلال به اتاق‌های خودشان طی روزهای اخیر سر و صدای زیادی به راه انداخته است. البته علی خطیر در تلویزیون اعلام کرد قضیه آنطور که مطرح شد پررنگ نبوده و بیشتر جنبه یک ناهماهنگی را داشته است اما اتفاقاً سرمربی استقلال با قاطعیت در کنفرانس مطبوعاتی در این مورد حرف زد و ناراحت بود. در همین رابطه پیگیری‌های خبر ورزشی موجب شد به اطلاعات ویژه‌ای پیرامون این مسئله دست یابیم.

موبایل جامانده در اتاق

از قرار معلوم مربی بدنساز و فیزیوتراپ استقلال که هر دو اروپایی هستند یک روز برای صرف غذا به رستوران می‌روند اما پس از اینکه میخواهند به اتاق‌های خودشان برگردند، با ممانعت مواجه شده و می‌بینند که  این اتاق‌ها به روی آنها گشوده نمی‌شود. مسئولان هتل به این دو نفر می‌گویند باشگاه باید هزینه اتاق‌ها را بپردازد و تا وقتی که پرداخت نکند، آنها نمی‌توانند از این امکانات استفاده کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که موبایل یکی از این دو نفر در داخل اتاق مانده بود و او اصرار داشت که تلفن همراهش را بگیرد اما تاکید شد بر اساس قوانین ابتدا باید هزینه معوق پرداخت شود و پس از آن دوباره اتاق‌ها در اختیار این افراد قرار بگیرد!

با همان لباس‌ها بیایید

دو مربی  استقلال وقتی شرایط را اینطور دیدند به جواد نکونام زنگ زدند و علاوه بر توصیف وضعیت، به او گفتند لباس‌های تمرینشان هم درون اتاق است و آنها لباس راحتی بر تن دارند که مناسب تمرین نیست. سرمربی استقلال پس از اینکه در جریان قرار گرفت به آنها گفت با همان سر و وضع به تمرین بیایند و کار را انجام بدهند تا او مسئله را پیگیری کند.

شارژ سه روزه

مردان اسپانیایی سر تمرین حاضر شدند و بلافاصله پس از پایان کار، نماینده استقلال در هتل حاضر شد و اتاق‌های این دو نفر را به مدت سه روز شارژ کرد. از طرفی هم قرار شد طوری برنامه‌ریزی شود که آنها دیگر تحت هیچ شرایطی به هتل بدهکار نباشند و چنین اتفاقی رخ ندهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o3ng2k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی به من گفت چرا حسینی را دعوت نکرد