تاریخ انتشار: 1402/05/12 22:18
کد خبر: 1645

اولیایی: نکونام حق دارد ناراحت باشد

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، گفت: جواد نکونام حق دارد از وضعیت نقل و انتقالات و شرایط مالی باشگاه ناراحت باشد اما او و هواداران باید صبوری کرده و به مدیریت جدید استقلال زمان بدهند.
اولیایی: نکونام حق دارد ناراحت باشد

کاظم اولیایی در مورد شرایط باشگاه استقلال، اظهار داشت: باشگاه قدیمی استقلال که هواداران زیادی دارد در شرایط نامناسبی است. در گذشته همه حریفان از نام استقلال هراس داشتند اما در شرایط فعلی، آبی‌ها به یک تیم معمولی تبدیل شده‌اند.

وی افزود: اکنون مدیریت باشگاه باید میلیاردها تومان بدهی پرداخت کنند. معتقدم کسی که در باشگاه استقلال، مدیریت را قبول کرده باید برنامه‌های خاصی داشته باشد چراکه هواداران از تیم انتظار موفقیت و قهرمانی دارند. با این حال در حال حاضر برنامه خاصی در باشگاه نمی‌بینم.

اولیایی در خصوص نارضایتی جواد نکونام از وضعیت آبی‌پوشان، توضیح داد: مدیران باشگاه استقلال باید تمام تمرکزشان روی فصل نقل‌وانتقالات باشد و بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کنند. متاسفانه زمان زیادی به دلیل نامشخص بودن وضعیت مدیریت باشگاه، از دست رفت. اگر تغییرات قبل از فصل نقل انتقالات انجام می‌شد، استقلال می‌توانست بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد، اما اکنون نفرات تاثیرگذار جذب سایر تیم‌ها شده‌اند.

وی بیان کرد: استقلال چند بازیکن جذب کرده اما نکونام حق دارد از شرایط تیم ناراضی باشد چون نفراتش تا کنون دریافتی نداشته‌اند و از کمبود بازیکن هم رنج می‌برد. امیدوارم مدیریت جدید بتواند مشکلات باشگاه را برطرف کرده و نکونام نیز صبوری کند تا این وضعیت به اتمام برسد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره انتقاد هواداران از علی خطیر، گفت: وقتی مدیرعاملی انتخاب می‌شود باید به او و همکارانش وقت بدهند. مدیری که انتخاب می‌شود نمی‌تواند دو روزه مشکلات را حل کند و باید به او زمان بدهیم. مشکلات مالی باشگاه مختص یک نفر نیست و همه با آن مواجه هستند و باید با همکاری یکدیگر، این معضل به اتمام برسد. زمانی که ما در مدیریت باشگاه استقلال بودیم پول آنچنانی نداشتیم و هر بازیکنی که می‌آمد برای مطرح شدن و رسیدن به تیم ملی بود و با عشق علاقه برای تیم بازی می‌کرد. متاسفانه در حال‌حاضر بازیکنان فقط به دنبال بحث مالی هستند و هر کجا که پول بیشتر بدهند، به آن تیم می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo5b2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرادمند: وضعیت استقلال همیشه بدتر از بد است/ ۵۰ درصد عقب‌تر از تیم‌های دیگر هستیم