تاریخ انتشار: 1402/04/22 21:40
کد خبر: 2746

مرادمند: وضعیت استقلال همیشه بدتر از بد است/ ۵۰ درصد عقب‌تر از تیم‌های دیگر هستیم

مدافع استقلال از مشکلات این باشگاه گلایه کرد و گفت آبی‌ها امسال باید بیشتر از توان خودشان تلاش کنند.
مرادمند: وضعیت استقلال همیشه بدتر از بد است/ ۵۰ درصد عقب‌تر از تیم‌های دیگر هستیم

محمد حسین مرادمند پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان گفت: خیلی خوشحالم که قراردادم را به مدت یک سال دیگر تمدید کردم و امسال هم در این تیم تمرین می‌کنم. شرایط استقلال ایده‌آل نیست، اما ما وظیفه داریم برای تیم تلاش کنیم. باید دست به دست هم بدهیم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم. استقلال مسیر درست و همواری ندارد. با این حال تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

وی در مورد لزوم تعامل میان باشگاه استقلال و بازیکنان عنوان کرد: دو طرف باید چیزهایی را نادیده بگیریم تا استقلال در مسیر درستی قرار بگیرد. هر سال مشکل داشتیم، اما مشکلات امسال عجیب بود. در زمان عقد قرارداد مشکلاتی داشتم، اما اعتبار من از این تیم است و مسائلی را نادیده گرفتم.

مدافع استقلال با اشاره به تعداد کم آبی‌پوشان در تمرینات گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم، اما با حدود 13 نفر تمرین می‌کنیم. نکونام خیلی وقت است که لیست بازیکنان مورد نظرش را داده که این نفرات جذب نشده‌اند. از همه تیم‌ها 50 درصد عقب هستیم، اما جان‌مان را برای استقلال می‌دهیم. هر زمان که فداکاری کرده‌ایم، اتفاقات خوبی رخ داده است. باید بیشتر از چیزی که هستیم، برای استقلال توان بگذاریم.

مرادمند همکاری با نکونام را باعث افتخار خودش دانست و گفت: می‌دانیم سرمربی یک تیم پُرهوادار شدن سخت است، اما می‌توانیم اتفاقات خوبی با او رقم بزنیم. علی خطیر نفر اول باشگاه استقلال است و برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم او استقلال را زودتر سر و شکل بدهد. 20 روز عقب‌تر از سایر تیم‌ها هستیم و این ما هستیم که در ادامه ضربه می‌خوریم.

وی درباره تغییرات مداوم در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: تنها چیزی که به استقلال صدمه زد، بی‌ثباتی بود. هر بازیکنی که آمد، شش ماه یا یک سال خوب بازی کرد و رفت. این شرایط برای مدیران عامل هم وجود دارد نه دلیلش را نمی‌دانیم.

مدافع استقلال در مورد کمک بازیکنان به باشگاه با کاهش قرارداد عنوان کرد: همه باید کمک کنیم. بازیکنان حق خودشان را می‌خواهند و شاید بازیکنی دریافتی کمتری داشته باشد. آنها شاید قراردادشان را پایین بیاورند، اما باشگاه باید همین رقم را هم پرداخت کند. ما 60 درصد از سال گذشته طلبکار هستیم. وضعیت در استقلال همیشه بدتر از بد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxym3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای مدیرعامل! وقتی هواداران و بازیکنان شما را نمی‌خواهند از استقلال برو!/ خیلی‌ها منتظر لغزش مجیدی بودند