تاریخ انتشار: 1402/03/27 22:13
کد خبر: 4290

دو معضل امیدها در پایتخت عراق

اعضای تیم فوتبال امید ایران در عراق با مشکلاتی مواجه هستند.
دو معضل امیدها در پایتخت عراق

تیم امید ایران به رهبری رضا عنایتی موفق شد در تورنمنت قهرمانی غرب آسیا به عنوان صدرنشین در گروه دوم که سوریه و فلسطین هم در آن حضور داشتند، به مرحله نیمه نهایی صعود کند و روز آینده باید برای صعود به فینال در ورزشگاه مدینه شهر بغداد به مصاف اردن برود.

اما موضوعی که طی روزهای اخیر حسابی اعضای تیم امید را در بغداد اذیت کرده، این است که وقتی وارد هتل می‌شوند، به هیچ وجه امکان دسترسی به سایت‌های ایرانی را ندارند و فقط وقتی به استادیوم می‌روند، امکان بررسی اخبار را به دست می‌آورند.

1888377

نکته دیگر زمان درنظر گرفته شده طی روزهای اخیر برای تمرین شاگردان عنایتی بوده که در ساعت 17:30 دقیقه به وقت بغداد برنامه‌ریزی شده است. از اردوی تیم امید خبر می‎‌رسد که این زمان برای برگزاری تمرین بسیار گرم بوده و بازیکنان تیم ملی علاوه بر فشردگی زمان بازی‌ها که یک روز درمیان است، باید با گرمای هوا هم مبارزه کنند.

البته به نظر می‌آید با توجه به خروج چند تیم حاضر در تورنمنت قهرمانی غرب آسیا و رسیدن 4 تیم ایران، اردن، عراق و عمان به مرحله نیمه نهایی، این معضل طی روزهای آینده رفع شود.

گفتنی است روز آینده شاگردان رضا عنایتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف اردن بروند که به عنوان تیم برتر گروه اول موفق به حضور در جمع 4 تیم برتر شده است.

1888375 1888376

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqwy4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بارقه‌هایی از فوتبال استراماچونی در استقلال/ تیمی که بی هدف سانتر نمی کند!