تاریخ انتشار: 1395/12/09 16:35
کد خبر: 226366

مهدی ترابی: دو هفته دیگر به شرایط آرمانی می‌رسم

مهاجم تیم فوتبال سایپا می‌گوید تا دو هفته دیگر به شرایط آرمانی خواهد رسید.
مهدی ترابی: دو هفته دیگر به شرایط آرمانی می‌رسم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی ترابی درباره آخرین وضعیت خود پس از پایان دوره مصدومیتش گفت: وضعیت بسیار خوبی دارم و در حال حاضر دو روز است که با تیم تمرین می‌کنم. یک هفته پیش از این هم تمرینات سبک را آغاز کرده بودم. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط خوبم برسم و بتوانم به تیمم کمک کنم.

او اضافه کرد: در دوران مصدومیتم با هماهنگی که میان پزشکان تیم ملی و همین‌طور باشگاه سایپا وجود داشت دوره درمانم را پیگیری کردم و الان همه چیز برای حضورم در میادین آماده است. متاسفانه چند وقتی است که به خاطر همین مصدومیت نتوانستم تمرینات خوبی داشته باشم اما به هر حال یکی دو هفته زمان نیاز است تا به شرایط آرمانی برسم و بتوانم به سایپا کمک کنم.

ترابی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به طور صددرصد آماده می‌شود و می‌تواند به تیم ملی در دیدار برابر چین و قطر کمک کند، گفت: فکر می‌کنم نهایتا تا دو هفته دیگر به شرایط آرمانی برسم و اگر به تیم ملی دعوت شوم می‌توانم در دیدار برابر قطر و چین بازی کنم.

او اضافه کرد: نیم فصل دوم شرایط تیم ما بسیار خوب شده و توانسته‌ایم نتایج خوبی در لیگ بگیریم. حسین فرکی هم به من لطف داشته که از من یاد می‌کرده. امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به سایپا کمک کنم. امیدوارم تیم ما در پایان فصل به جایگاه واقعی‌اش برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrgx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازی تراکتورسازی و سایپا تغییر کرد