تاریخ انتشار: 1395/11/13 18:15
مدرس فیفا بدنساز تیم ملی فوتسال می‌شود
کد خبر: 232018

ترابیان: تیم‌های ملی فوتسال به کرواسی و ازبکستان اعزام می‌شوند/ مربی دروازه‌بانان برای تیم‌های ملی فوتسال بانوان انتخاب می‌کنیم

نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی بعدازظهر دیروز برگزار و در خصوص برنامه های تیم های ملی فوتسال بانوان بحث و تبادل نظر شد.
ترابیان: تیم‌های ملی فوتسال به کرواسی و ازبکستان اعزام می‌شوند/ مربی دروازه‌بانان برای تیم‌های ملی فوتسال بانوان انتخاب می‌کنیم

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره شرایط تیم‌های ملی اظهار داشت: وضعیت کادر فنی دو تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 17 سال بانوان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. در این نشست کادر فنی هر دو تیم درخواست حضور مربی دروزاه‌بانان را داشته که این امر مورد تأیید کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی قرار گرفت و قرار شد تا کمیته بانوان نفرات کاندید خود برای مربی دروازه‌بانی را به این کمیته معرفی کند تا نفر مورد نظر ارزیابی، انتخاب و اعلام شود.

وی ادامه داد: در ادامه این نشست با  توجه به فاصله سنی قابل توجهی که بین تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 17 سال مشهود است و نیاز مبرم جهت تقویت تیم ملی و جوانگرایی در آن کاملاً احساس می‌شود، مقرر شد که تیم زیر 21 سال فعالیت خود را آغاز کند و شهناز یاری تمرکز خود را جهت این تیم به کار بگیرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تصریح کرد: بحث اردوهای تیم‌های ملی در رده سنی بزرگسالان بانوان مورد گفت‌وگو قرار گرفت و مقرر شد تا در بهمن تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسال اردویی را برگزار کند و در این اردو بازیکنان جوان و مورد نظر کادر فنی، مورد استفاده قرار گرفته و استعدادهای آینده تیم ملی شناسایی شود.

ترابیان خاطرنشان کرد: موضوع حضور تیم زیر 17 سال در تورنمنت باشگاهی مالزی که قرار است در 21 تیر سال 96 انجام شود، مطرح شد که کمیته فنی و توسعه با این اعزام موافقت خود را اعلام نکرد و مقرر شد بازی‌های تدارکاتی دیگر جایگزین این تورنمنت شود.

وی از حضور الینی ملو سیلوا، مدرس فیفا در تهران خبر داد و گفت:  قرار است تا ملو سیلوا که به مدت 20 سال در فوتسال فعالیت مستمر دارد و از اساتید دانشگاه‌های برزیل در امور بدنسازی است، به عنوان بدنساز تیم‌های ملی فوتسال به ایران بیاید و فعالیت خود را آغاز کند. مذاکرات خود را تا مرحله توافق پیش برده‌ایم و منتظریم او به ایران بیاید و کار خود را آغاز کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تأکید بر اینکه در نیمه دوم فروردین مسابقه دوستانه ایران و کرواسی برگزار می‌شود، تصریح کرد: قرار است تا در نیمه دوم فروردین تیم ملی فوتسال بزرگسالان به کراوسی اعزام و دو دیدار دوستانه با این تیم برگزار کند.

ترابیان در پایان گفت: پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از کرواسی، قرار است تا تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 20 سال به ازبکستان سفر داشته باشند و با تیم‌های امید و بزرگسالان این کشور بازی‌های تدارکاتی را انجام دهند.

گفتنی است، نشست فوق با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان، مصطفی عمادی، علی صانعی، لیلا صوفی‌زاده، فروزان سلیمانی و شهناز یاری برگزار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrylw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لاگربک در پستی جدید