تاریخ انتشار: 1395/11/13 19:46
مهاجم شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 231990

محمد سوادکوهی: با مسکن و آمپول بازی کردم/ دنده ام شکسته اما دوست دارم برای شاهین گلزنی کنم

مهاجم تیم فوتبال شاهین بوشهر باوجود شکسته بودن دنده اش، برای این تیم به میدان رفت.
محمد سوادکوهی: با مسکن و آمپول بازی کردم/ دنده ام شکسته اما دوست دارم برای شاهین گلزنی کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد سوادکوهی مهاجم بلندقامت نیم فصل دوم شاهین بوشهر درخصوص بازی با شاهین ماهشهر گفت: بیشتر بازی دست ما بود و بازی جون داری بود و آنها اومده بودند که از ما امتیاز بگیرند اما ما عزم خودمان را جذب کرده بودیم تا هرطوری شده این بازی را ببریم و خوشحالم که با حمایت 90 دقیقه ای هوادارانمان، پیروز از مین خارج شدیم.

وی درخصوص مصدومیتش گفت: سه هفته بود که دنده ام شکسته بود و این بازی شرایط ویژه ای داشت و باتوجه به اینکه به برد نیاز داشتیم و در بحران بودیم، تصمیم گرفتم با مسکن و آمپول خودم را به بازی برسانم و طبق نظر دکتر تیم توانستم بازی کنم و در بازی بعدی که دو هفته دیگه است، می خواهیم ببریم تا به مرحله بعدی برویم.

وی ادامه داد: ما نیاز به این پیروزی در بوشهر داشتیم زیرا بازی بعدی ما با بانی گستر است که انصراف داده و سه امتیاز دیگر به تیم ما اضافه می شود و وضعیت ما در جدول خیلی بهتر از اینها خواهد شد.

وی درخصوص مربی جدید شاهین نیز گفت: وجود آقای کللی فرد در شاهین، شوکی خوبی به این تیم بود و یک آدم باشخصیتی است که می خواهیم نتیجه بگیریم و باید به او زمان داد و با یک هفته، دو هفته نمی شود در خصوص کار او نظر داد.

سوادکوهی در پایان گفت: از مدیریت، شهرداری، هوادارانمان تشکر می کنم که حامی ما بودند و از مردم بوشهر تقاضا دارم که در بازیهای بعدی نیز یار و یاور ما باشند تا بتوانیم ببریم و جشن صعود را در شهر بوشهر بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rryyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدرضا رایج: چهار بازیکن جدید به تیم ما اضافه شدند