تاریخ انتشار: 1396/01/18 11:17
کد خبر: 218790

نبود منصوریان کنار تیم بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشت

پیشکسوت استقلال گفت: تیم استقلال مقابل گسترش فولاد برای حفظ موقعیت فعلی خود به میدان رفته بود و نبود منصوریان هم کنار بازیکنان این تیم شرایط را کمی برای آنها سخت کرده بود.
نبود منصوریان کنار تیم بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشت

صادق ورمزیار درباره تساوی استقلال مقابل گسترش فولاد گفت: «‌هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و فوتبال خوبی از هر دو تیم دیدم. اما استقلال در چند بازی گذشته فشار زیادی متحمل شده بود و برای این بازی کادر فنی طوری برنامه ریزی کرده بود که موقعیت فعلی تیم در جدول حفظ شود و مقابل این تیم شکست نخورند.»

وی ادامه داد: «‌البته گسترش فولاد هم بازی قابل قبولی ارائه داد و چند موقعیت گل داشت اما استقلال به دلیل فشار بازی های قبل و همچنین نبود منصوریان کنار تیم بازیکنان انگیزه زیادی نداشتند و بیشتر برای حفظ موقعیت خود در جدول به میدان رفته بودند.»

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه استقلال در این فصل راه پر فراز و نشیبی را گذراند، اظهار کرد: «‌تیم استقلال در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی‌گرفت و با ورود منصوریان و بازیکنان جوان خیلی‌ها معتقد بودند که او در استقلال نمی‌تواند موفق شود اما به مرور زمان شرایط تغییر کرد و منصوریان از بازیکنانش شناخت کافی به دست آورد و از طرفی استرس و نگرانی هایش هم کمتر شد و همه این عوامل دست به دست هم دادند تا در نیم فصل دوم تیم کاملا متحول شود و بازی های خوبی به نمایش بگذارد.»

ورمزیار ادامه داد: «‌در نیم فصل اول فشار بر روی تیم و کادر فنی بسیار زیاد بود. به طوری که منصوریان خودش گاهی وقت‌ها به بازیکنان استرس وارد می‌کرد اما شرایط به مرور بهتر شد و همچنین کارد فنی و بازیکنان با مدیریت جدید هماهنگ شدند و تیم در نیم فصل دوم بهتر عمل کرد. به نظرم همین تغییر ناگهانی و تلاش همه اعضای تیم استقلال قابل تقدیر است. در نیم فصل اول استقلال از کناره‌ها و عمق دفاع حریفان استفاده می کرد اما در این فصل بازیکنان با جسارت به میدان رفتند و منصوریان هم دقیقا می دانست که کدام بازیکنان در کدام پست بهتر بازی می کند و شناخت خوبی از آنها داشت.»

وی همچنین به قهرمانی استقلال در این مدت باقی مانده تا پایان لیگ اشاره کرد و گفت: «‌کار بسیار سختی است و فکر نمی کنم این اتفاق بیافتد به هر حال استقلال مقابل گسترش فولاد به تساوی رسیده و از طرفی سیاه جامگان هم مقابل استقلال خوزستان به برتری رسیده و حالا تراکتورسازی مقابل صبای قم کار بسیار سختی پیش رو دارد و این بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. به نظرم بازی استقلال مقابل تراکتورسازی وضعیت تیم را مشخص می‌کند و با این شرایط فکر می‌کنم استقلال در همین رده دوم لیگ را به پایان می رساند و به عنوان نایب قهرمانی برسد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvlnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدا شده ها مقابل ارتش آبی/ برخورد استقلال و فولاد از نوع سوم