تاریخ انتشار: 1396/01/30 08:24
کد خبر: 216118

قول هواداران تراکتورسازی؛ تـرس استقلالی‌ ها

قول هواداران تراکتورسازی؛ تـرس استقلالی‌ ها

این روزها تبریز ملتهب است، هواداران تراکتورسازی که تا همین نیم‌فصل امید اول قهرمانی محسوب می‌شدند، حالا انگیزه‌های خود را از دست داده‌اند و دلسرد شده‌اند. ناکامی تیم تبریزی که بدون‌تردید اشتباه مدیرعامل و در ادامه با مدیریت بد قلعه‌نویی همراه بود، باعث شد تا تراکتورسازی این‌بار هم از کسب جام دور بماند و حالا شاید نایب قهرمانی را هم در انتهای فصل از دست بدهد. حالا در آستانه بازی حساس تراکتورسازی و استقلال تهران، نگرانی‌هایی درباره واکنش هواداران تبریزی در قبال مهدی رحمتی وجود دارد، اتفاقاتی از جنس اتفاقات دیدار گسترش فولاد تبریز و استقلال یا بازی ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران.  از چند هفته مانده به این دیدار، برخی رسانه‌ها خبر دادند که رحمتی در این سفر استقلال را همراهی نخواهد کرد و سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در این دیدار خواهد بود. این رسانه‌ها عصبانیت شدید تبریزی‌ها از مهدی رحمتی را مهم‌ترین عامل این تصمیم کادرفنی استقلال می‌دانستند اما هنوز منصوریان تصمیم دقیقی درباره این اتفاق نگرفته است، اما خرمگاه درباره رفتن یا نرفتن رحمتی گفت: «این اخبار در حد شایعه است و ما هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم، نمی‌شود به این حرف‌ها چندان توجه کرد چون هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم، مطمئن باشید تصمیمی می‌گیریم که به نفع استقلال باشد.»  مهم‌ترین نگرانی آبی‌ها از فحاشی‌ها به سیدمهدی رحمتی است، اتفاقی که در بازی مقابل گسترش فولاد 90 دقیقه رخ داد و ناراحتی استقلالی‌ها را به همراه داشت. دیروز رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال فحاشی‌ها به رحمتی یا تکرار آنچه در بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس رخ داد، گفت: «اتفاقاتی که در بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس رخ داد، عقبه داشت. در بازی رفت دو تیم در خیابان‌های اطراف ورزشگاه برخی مسائل رخ داد و حالا عده‌ای در تبریز تندروی کردند و می‌خواستند آن مسائل را جبران کنند. با این حال ما برنامه‌هایی داریم تا روز بازی تراکتورسازی و استقلال هیچ حاشیه خاصی روی سکوها شاهد نباشیم. قطعا سکوها را مدیریت خواهیم کرد تا هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند به دور از حواشی یک فوتبال زیبا را تماشا کنند و بدون مشکل به خانه‌هایشان برگردند. البته هواداران نیز باید همکاری کنند تا بتوانیم همه چیز را خوب برگزار کنیم. مطمئن باشید هواداران تراکتورسازی در روز بازی با استقلال احترام رحمتی را نگه می‌دارند و اگر شایعه بازی نکردن رحمتی به این خاطر است شک نکنید موضوع خاصی را از روی سکوهای یادگار مشاهده نمی‌کنید.»

 شب بازی با طبل و تریلی مزاحم می‌شوند
یکی از مواردی که طی سالیان اخیر گاهی اوقات در دیدارهای بسیار حساس خارج از خانه در برخی شهرستان‌ها برای استقلال و پرسپولیس دردسرساز شده، دردسرهایی است که شب قبل از بازی برایشان ایجاد می‌شود. سرخابی‌ها سابقه بی‌خواب شدن به واسطه بوق‌های ممتد تریلی‌هایی که به طور تصادفی مقابل هتل‌شان پارک شده بودند یا طبل‌زدن هواداران حریف برابر در ورودی هتل را داشته‌اند. روی همین اصل استقلالی‌ها تاکید دارند با توجه به اهمیت بازی، در جلسه هماهنگی باید این مساله قید شود که چهارشنبه شب روبه‌روی هتل‌شان باید خلوت خلوت باشد و مقامات مسئول اجازه دردسرآفرینی به کسی را ندهند.

 در تبریز از همه اتفاقات فیلمبرداری کنید
اگرهمه چیز طبق روال فصول گذشته باشد، استقلالی‌ها در تبریز اوقات بسیار سختی را پیش‌رو خواهند داشت چون در سال‌های اخیر گاهی اوقات در جدال مقابل تراکتورسازی در تبریز اتفاقات عجیب و در عین حال تلخی برایشان رخ داده است. از یخ پرانی به سمت آنها گرفته تا فحاشی گروهی از تماشاگرنماها به منصور پورحیدری. استقلال و تراکتورسازی در حالی پنجشنبه با هم بازی می‌کنند که با توجه به حساسیت بازی بدیهی است که حاشیه‌های فراوانی هم روی سکوها رخ دهد روی همین اصل مدیران استقلال به چند نفر از همراهان تیم در سفر به تبریز دستور داده‌اندکه از همه اتفاقاتی که در جدال پنجشنبه روی سکوها رخ می‌دهد فیلمبرداری کنند چون شاید به دردشان بخورد.

 هشدار منصوریان به استقلالی‌ها
 علیرضا منصوریان آن‌قدر با تجربه است که بداند در جدال فوق‌العاده مهم با تراکتورسازی در تبریز، استادیوم کاملا به ضرر استقلال است و به همین دلیل کوچک‌ترین اتفاقی می‌تواند به قیمت اتفاقاتی بزرگ و تلخ برای آبی‌ها بدل شود. سرمربی آبی‌پوشان به شاگردانش هشدار داده که در خلال بازی با تراکتورسازی چه داخل و چه در کنار زمین هرگز کسی را تحریک نکنند چون کوچک‌ترین حرکت‌شان می‌تواند به قیمت متحد شدن کل استادیوم به ضررشان تمام شود و جوی راه بیفتد که دودش به چشم استقلال برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvv86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان این بازیکن را برای بازی با تراکتور به تبریز نمی برد