تاریخ انتشار: 1396/01/21 16:33
اختصاصی| پیش بازی گل گهر-پارس جنوبی؛
کد خبر: 218042

اوج هیجان اینجاست؛ جنگ گلزن ها و نبازها!

ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان عصر سه‌شنبه میزبان یکی از حساس ترین و هیجان انگیزترین رقابتهای لیگ دسته اول کشور است.
اوج هیجان اینجاست؛ جنگ گلزن ها و نبازها!

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته سی و یکم رقابتهای لیگ دسته اول کشور فردا در حالی برگزار می‌شود که سیرجان میزبان مهمترین دیدار هفته است.

جدال گل گهر سیرجان تیم دوم جدول و پارس جنوبی جم تیم سوم جدول آن هم در شرایطی که دو تیم هم امتیاز هستند و تفاضل گل جایگاه دو تیم را مشخص کرده است قطعا در سرنوشت دو تیم تاثیر گذار خواهد بود. 

شاگردان بگوویچ تا اینجای کار با کسب ۱۴ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۵ باخت در جدول ۵۳ امتیازی است. آبی پوشان سیرجانی با خط حمله آتشین خود ۴۳ گل  زده اند و ۲۹ گل دریافت کرده اند. تیمی که بیشترین میزان گل را در میان تیم های لیگ زده اما به راحتی هم گل خورده.

در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار هستند که کم گل زده اند و کمتر گل خورده اند. آنها ۲۰ هفته است که نباخته اند و مطمئنا برای باخت هم به سیرجان نمی آیند.

۱۳ برد، ۱۴ تساوی و ۳ باخت در کنار ۲۴ گل زده و ۱۲ گل خورده همه آماری است که از پارس جنوبی جم تا کنون به ثبت رسیده است. 

نکته جالب تیم پارس جنوبی جم قدمت حدود ۷ ساله آنهاست. باشگاه پارس جنوبی جم از سال ۸۹ تاسیس شده و اولین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه میکند.

در هر حال آنچه مهم است این است که شاگردان بگوویچ باید با تمرکز کامل و به دور از هر گونه حاشیه ای به پیروزی در این دیدار بیندیشند چرا که پیروزی در این دیدار آنها را در کورس مدعیان اصلی صعود نگه میدارد و عدم نتیجه گیری کار را سخت تر از گذشته خواهد کرد.

بی تردید حضور پرشور هواداران سیرجانی در ورزشگاه کمک شایانی به گل گهر خواهد کرد و آنها میتوانند با استفاده از شرایط میزبانی بازی سرنوشت ساز این هفته را به نفع خود تمام کنند.

خبرنگار: "امین شول"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvy5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدرنشینانی که شریک نمی خواهند/ اوج حساسیت در هفته ی چهارم لیگ یک
اختصاصی/

معالات چند مجهولی گل گهر برای صعود به لیگ برتر
اختصاصی| راه صعود به لیگ برتر از سیرجان می‌گذرد؛