تاریخ انتشار: 1397/02/08 21:10
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 150066

بازیکن برق جدید: اصلا در مورد خونه به خونه و مردم بابل چنین صحبت‌هایی نکردیم/ حرف‌های ما را تحریف کرده‌اند

از اتفاقات و حواشی لیگ یک هرچه بگوئیم کم است. از بازی رسانه‌ای برخی سودجویان گرفته تا ...
بازیکن برق جدید: اصلا در مورد خونه به خونه و مردم بابل چنین صحبت‌هایی نکردیم/ حرف‌های ما را تحریف کرده‌اند

 هفته آخر مسابقات لیگ یک درحالی آغاز خواهد شد که حساسیت در 3 شهر فوتبال ایران به اوجش رسیده است و یک اشتباه، می‌تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند. اما آنچه در این روزها و دقایق مهم است، آرامش تیم‌های مدعی است.

درحالی که برخی سایت‌ها هفته قبل دست به بازی کثیف رسانه‌ای زده و با مصاحبه‌های متعدد از بازیکنان اکسین البرز سعی در به حاشیه کشیدن تیم خونه به خونه و تقویت روحیه بازیکنان اکسین داشتند، به هدف شوم خود نرسیده و بابلی‌ها با تساوی، همچنان مدعی صعود هستند.

این سایت فاقد مجوز در این هفته نیز دست از این بازی کثیف برنداشته و اقدام به تحریف صحبت‌های بازیکنان برق جدید شیراز زده است. 

فرزان دانا بازیکن برق جدید در این خصوص به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: من برای انجام بازی با خونه به خونه با خبرگزاری ایلنا و روزنامه جنوب مصاحبه داشتم و اصلا درخصوص دراگان اسکوچیچ و همچنین مردم بابل حرفی نزدم که برخی مدعیان رسانه‌ای آمدند و صحبت‌های من را خلاف حقیقت جلوه داده‌اند.

وی افزود: متاسفانه برخی بازیکنان تیم ما نیز آمدند کنار من و گفتند این سایت حرف‌های ما را تحریف می‌کند و بدون ذکر منبع، آنچه باب میلش است را در سایت خود به نمایش می‌گذارد. حرف‌های منتشر شده من در آن سایت، آنچه در خبرگزای ایلنا و روزنامه جنوب نوشته شده بود، نبود و حرف های ما را تحریف کرده‌اند.

رسانه ها اگر چه همواره و در هر شرایطی مطالب منتشر شده از سوی آنها به مذاق برخی خوش می آید و عده ای دیگر را ناخوشایند، اما جای سوال اینجاست که تحریف سخنان بازیکنان برق جدید و ایجاد بلوا در شب آخر با چه هدفی صورت گرفته است! جان کلام این که اگر یک برخورد ناشایست یا خدای ناکرده اتفاقی در بابل برای بازیکنان برق جدید شیراز پیش بیاید چه کسی پاسخگو است؟! آیا رسانه ای که حتی فاقد مجوز از سوی وزارت ارشاد اسلامی می باشد و با یک شکایت در آن برای همیشه تخته می شود، باید تا این حد بی محابا تیم ها را بجان هم ببیندازد؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwndy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ خداحافظی یکی دیگر از بازیکنان برق جدید/ مقصد بعدی نساجی!

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛

تصاویر/ دیدار برق جدید و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛