تاریخ انتشار: 1397/02/17 08:12
کد خبر: 148942

استقلال-ذوب آهن؛جنگ میان مربیان/شفر نباید از یک سوراخ 2 بار گزیده شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نویی به دنبال بازی فیزیکی و استفاده از پرتاب‌های بلند است ولی مارگزیده نباید از یک سوراخ 2 بار گزیده شود و شفر باید به فکر برنامه‌های دفاعی برای مقابله با حربه قلعه‌نویی باشد.
استقلال-ذوب آهن؛جنگ میان مربیان/شفر نباید از یک سوراخ 2 بار گزیده شود!

 در خصوص اینکه تحلیلش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن چیست، گفت: به هر حال این مسابقه یک نوع جنگ محسوب می‌شود و دو مربی خوب و با دانش به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی افزود: قلعه‌نویی با سابقه بسیار زیاد و قهرمانی‌های پرتعداد و شفر با انگیزه و سابقه خوبی که در ایران به دست آورده تیم‌هایشان را به زمین می‌فرستند. شاید ابتدا خیلی‌ها به آمدن شفر ایراد گرفتند اما او مربی با تجربه‌ای بود که با حضور بیژن طاهری کمی با فوتبال ایران آشنا شد. به نظرم این مسابقه یک فوتبال زیبا را تحویل تماشاگران خواهد داد و آنها لذت خواهند برد.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به نفرات دو تیم گفت: هر دو تیم استقلال و ذوب‌آهن نفرات بسیار خوبی دارند به نظرم اگر تیام مصدوم نمی‌شد خیال شفر راحت‌تر بود اما او مربی با دانشی است که برای این بازی حربه‌های خاص خودش را دارد.

یکه در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص اینکه قلعه‌نویی در بازی برگشت لیگ تیمش را فیزیکی به زمین فرستاد و موفق به شکست استقلال شد، گفت: قطعاً قلعه‌نویی به دنبال این حربه است ولی مارگزیده نباید از یک سوراخ 2 بار گزیده شود و شفر باید به فکر برنامه‌های دفاعی برای مقابله با حربه قلعه‌نویی باشد.

وی در خصوص اینکه در صورت صعود استقلال به مرحله بعد این تیم با همین نفرات می‌تواند در جمع مدعیان باشد گفت: شفر بعد از این مرحله باید به فکر این باشد که تیمش چه کمبودهایی دارد. به نظرم استقلال در پست دفاع وسط نیاز به ترمیم دارد چون این تیم در عمق دفاع مشکلاتی دارد که باید حتما مرتفع شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwy56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال-ذوب آهن/ شفر برنده این جنگ خواهد بود یا ژنرال؟