تاریخ انتشار: 1395/06/24 12:52
احسان پیرهادی:
کد خبر: 261542

دلم هنوز با استقلال است/ آبی پوشان برنده هستند شک نکنید

احسان پیرهادی که اسبقه بازی در استقلال را در کارنامه خود دارد و الان در مس کرمان باز یمی کند در گفت و گو با فرتاک در خصوص دربی 83 سخن گفت.
دلم هنوز با استقلال است/ آبی پوشان برنده هستند شک نکنید

احسان پیرهادی بازیکن اسبق استقلال تهران در گفت و گو با فرتاک ورزشی در خصوص دربی 83 و این که شرایط را چگونه ارزیابی می کند گفت:  خوبی دربی به این است که اصلا نمی وشد به شرایط جدولی توجه کرد و ممکنه یک تیم صدر جدول باشه و تیم دیگر شرایط خوبی نداشته باشد ولی نتیجه دربی به سود صدرنشین به پایان نرسد و لطف دربی ها هم به همین است.

پیرهادی که در حال حاضر در مس کرمان بازی خود را دنبال می کند در ادامه سخنان خود و در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که وضعیت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید و آیا امیدی به برنده شدن این تیم در دربی 83 دارید یا نه، گفت: باید قبول کنیم که بازیکنان خوبی جذب استقلال شده اند ولی اسکلت تیم نسبت به سال گذشته بهم ریخته است و همین هم زمان می برد تا به هماهنگی کامل برسند ولی خوشبختانه تعطیلات فرصت مناسبی بوده است برای رفع این مشکل و امیدوارم در بازی دربی به نهایت هماهنگی برسند.

وی در پایان در خصوص نتیجه این بازی را چگونه پیش بینی می کند گفت: قبل زا این که بخواهم در مورد دربی سخن بگویم باید اعلام کنم که من دلم هنوز با استقلال است و ان شالله نتیجه را دو بر یک از پرسپولیس می بره و دل هواداران را شاد می کند.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry6am

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس بی وقفه در فعالیت/استقلال در تمرینات سبک و نشاط آور