تاریخ انتشار: 1395/06/27 15:42
کد خبر: 260966

چمنیان: بازی با امارات سخت تر از عربستان است

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است بازی فردا برابر امارات به مراتب سخت تر از دیدار با عربستان است.
چمنیان: بازی با امارات سخت تر از عربستان است

عباس چمنیان درباره شناخت تیم امارات گفت: از روش بازی این تیم اطلاع داریم و روی آنالیز این تیم کار کردیم. امارات تیم بسیار خوبی است و  قوانین برگشت به بازی را کاملا می شناسند. همانطور که در بازی مقابل هند دو بر یک عقب بودند و حتی یک پنالتی هم از دست داده بودند، ولی توانستند به بازی برگردند و  تیم میزبان  را که از حمایت تماشاگرانش سود می برد رو شکست دهند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قطعا فردا با تیم قدرتمند و سخت کوشی روبرو خواهیم شد، امتیاز این بازی از جهات مختلفی دارای اهمیت است حتی بیشتر از بازی با عربستان، بدون تردید هر تیمی که برنده این دیدار باشد، تا مرحله حذفی فرصت زیادی برای ریکاروی تیم در اختیار دارد. در همین راستا بازیکنان را با این مسئله آشنا کردیم که فردا بازی به مراتب سخت تری از عربستان را در پیش داریم، امیدوارم با حداکثر امتیاز از میدان این مسابقه خارج شویم.

چمنیان در پایان تاکید: پس از پیروزی مقابل عربستان روز گذشته تمرینات سبکی را در دستور کار قرار دادیم. بعدازظهر امروز نیز جلسه تمرینی را در زمین ناگویا برگزار خواهیم کرد و پس از آن جلسه آنالیز دیدار امارات و هند را پیشرو داریم.ان شااله با یک بازی خوب که در خور شان فوتبال نوجوانان ایران است، به مصاف امارات می رویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry9am

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چمنیان:بازی اول برایمان مهم است
عربستان را آنالیز خوبی کردیم

پیروزی 3 بر 2 ایران بر عربستان
نوجوانان با برد آغاز کردند

ایران -عربستان ساعت15
رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا

اولین تمرین تیم ملی در هند+عکس
تیم ملی نوجوانان وارد هند شد