تاریخ انتشار: 1395/06/26 15:04
کد خبر: 261142

توکلی باعث مصدومیت من شد/ کوروش باقری بهترین مربی ایران است

وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان گفت: توکلی به لحاظ فنی مربی ضعیفی بود و به جز من بسیاری از وزنه‌برداران هم در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شدند
توکلی باعث مصدومیت من شد/ کوروش باقری بهترین مربی ایران است

به گزارش سرویس کشتی و وزنه برداری فرتاک ورزشی، با اشاره به اینکه پس از المپیک لندن با بدشانسی‌های زیادی روبرو شد اظهار داشت: 2 سال پیش بود که از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شدم و پس از رفع این مصدومیت اتفاقاتی رخ داد که من در ایجاد آنها هیچ نقشی نداشتم.

 

وی افزود: در حالی که برای مسابقات جهانی آماده می‌شدم حسین توکلی بدون هیچ دلیلی من را از اردوی تیم ملی اخراج کرد و همین مسئله باعث شد من 15 روز از تمریناتم دور شوم. زمانی که به اردو برگشتم هم به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه دست مسابقات جهانی را از دست دادم و همچنان هم دوران نقاهتم را طی می‌کنم.

وزنه‌بردار دسته 94 کیلیوگرم کشورمان با اشاره به اینکه توکلی با او مشکل شخصی داشت، گفت: من منظم‌ترین ورزشکار اردو بودم و هیچ بی‌نظمی در اردو انجام نمی‌دادم. شاید اگر آن 15 روز را از تمرینات دور نمی‌ماندم، دچار مصدومیت نمی‌شدم. توکلی به لحاظ فنی مربی ضعیفی بود و به جز من بسیاری از وزنه‌برداران هم در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شدند. تنها کیانوش رستمی مصدوم نشد که او هم به تنهایی تمرین می‌کرد.

 

محمدپور ادامه داد: کوروش باقری بهترین مربی ایران است و به لحاظ فنی هیچ مشکلی نداشت.  در حال حاضر هم جویای احوالش هستم. درباره اتفاقات گذشته هم نمی‌خواهم صحبت کنم، چون مدتها از آن زمان گذشته است.

 

وی درباره عملکرد مرادی در فدراسیون زنه‌برداری تصریح کرد: از زمانی که مرادی ریاست فدراسیون وزنه‌برداری را بر عهده گرفته وضعیت اردوها بهتر شده است و مشکل حادی در این زمینه وجود ندارد.

 

وزنه‌بردار دسته 94 کیلیوگرم کشورمان در پاسخ به این سوال که در حال حاضر با حسین رضازاده در ارتباط است، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ ارتباطی با رضازاده ندارم.

 

محمدپور در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرینات سبکم را آغاز کرده‌ام و در تهران هم که بودم در کلینیک دکتر نوروزی تمرین می‌کردم. 2 ماه دیگر سلامتی‌ام را به طور کامل به دست می‌آورم و می‌توانم دوباره به وزنه‌برداری برگردم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry9g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری باقی ماند