تاریخ انتشار: 1395/08/18 12:03
کد خبر: 250290

ویتسل: به زودی راهی یوونتوس می‌شوم

ستاره بلژیکی زنیت روسیه از علاقه خود برای بازی کردن در یوونتوس خبر داد و تاکید کرد که به زودی راهی این تیم خواهد شد.
ویتسل: به زودی راهی یوونتوس می‌شوم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، یکی از بازیکنانی که آینده درخشانی در انتظار اوست و چند تیم بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند، اکسل ویتسل ستاره بلژیکی زنیت روسیه است. یوونتوس یکی از تیم هایی به شمار می‌رود که سخت به دنبال جذب این بازیکن خوش تکنیک است.

ویتسل در این زمینه گفت: برایم بسیار خوشحال کننده است که باشگاه بزرگی همچون یوونتوس به دنبال جذب من است. سران یوونتوس چند بار برای جذب من اقدام کردند و با وجود اصرار باشگاه زنیت برای ماندن من، یوونتوس ناامید نشد و این برای من بسیار جالب است.

ستاره بلژیکی زنیت روسیه ادامه داد: در شرایط کنونی نمی دانم وضعیت من چگونه خواهد بود. نمی دانم آیا در ژانویه راهی یوونتوس می شوم یا در زمان دیگری. طبیعی است که در شرایط کنونی تمرکزم روی زنیت باشد اما باید بگویم دوست دارم راهی یوونتوس شوم. به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. این همه چیزی است که می توانم بگویم.

یوونتوس بعد از جدایی پل پوگبا به دنبال انتخاب جانشین شایسته ای برای این بازیکن فرانسوی است. آنها میرالم پیانیچ را از رم جذب کردند اما به نظر می رسد به دنبال جذب ویتسل هم هستند. البته چلسی هم مشتری ویتسل است و باید دید که این بازیکن آینده‌دار راهی چه تیمی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rybdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکولز: کونته باید دو مدافع میانی بخرد