تاریخ انتشار: 1395/07/01 14:43
کد خبر: 259966

برانکو آب پاکی را بر دستان ستاره جنجالی ریخت/ تا نیم‌فصل منتظر بمانید

سرمربی پرسپولیس بار دیگر به مدافع ملی پوش خود بازی نداد تا حرف های قبلی اش را ثابت کند و بگوید در تیمش جایی برای این بازیکن ندارد
برانکو آب پاکی را بر دستان ستاره جنجالی ریخت/ تا نیم‌فصل منتظر بمانید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،زمانی که صحبت از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شد برانکو ایوانکوویچ بارها در مصاحبه هایش تاکید کرد که در تیمش جایی برای رضاییان نیست و لیستش را پر کرده است.

 

باشگاه اما با وجود مخالفت های برانکو رضاییان را به تیم برگرداند و حالا چند بازی است که این بازیکن روی نیمکت می نشیند، برای گرم کردن کنار زمین می رود و بعد از سومین تعویض دوباره به نیمکت برمی گردد.

 

در دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس پیش بینی می شد که او حداقل دقایقی به رضاییان بازی دهد اما برانکو در اقدامی جالب صادق محرمی (که مثل رضاییان در سمت راست بازی می کند و هم مدافع راست و هم هافبک راست) را به میدان فرستاد و یک دقیقه هم به رامین بازی نرسید؛ درست مثل دو دیدار گذشته این تیم برابر تراکتورسازی و استقلال!

 

برانکو قبلا گفته بود حتی اگر حسین ماهینی هم نباشد او محرمی را دارد و روز گذشته هم به این بازیکن میدان داد تا علنا به مدیران باشگاه پیغام دهد و بگوید رضاییان جزو اولویت هایش نیست.

 

جالب است بدانید پس از مسابقه و این پیروزی ارزشمند مرد کروات بسیار خوشحال و راضی بود. او ابتدا با تمام نیمکت نشینان پرسپولیس و سپس بازیکنان داخل زمین دست داد و آنها را بغل کرد.

 

با این وجود برخورد برانکو و رضاییان نسبتا سرد بود و فقط با او دست داد. رضاییان هم پس از پایان مسابقه و در حالی که ناراحت نشان می داد راهی رختکن شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rylq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس به بازیکن مغضوب برانکو رو کرد!