تاریخ انتشار: 1395/06/28 23:45
کد خبر: 260642

فرصت دوباره منصوریان برای اوج گرفتن

استقلال در دوبازی گذشته خود بعد از تعطیلات در برابر ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران به دو امتیاز رسید که حداقل بازنده بازی نباشد.
فرصت دوباره منصوریان برای اوج گرفتن

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرمربی استقلال تهران، در یک ماهه تعطیلات لیگ به یک شرایط نسبتا خوبی در ترکیب دست یافت و از طرفی دیگر  توانست از لحاظ هماهنگی و آمادگی بدنی، بازیکنان را تا حدودی آماده برای حضور در مسابقات نماید.

 

منصوریان در دو بازی بعد از تعطیلات به دو تساوی رسید که حاصل این بازیها برای او 2 امتیاز بود که به داشتههای قبل از تعطیلات استقلال افزوده شد تا جمع امتیازاتش از 6 بازی انجام گرفته  به عدد چهار  و جایگاه پانزدهم جدول برسد که تحت هیچ شرایطی جایگاه مناسبی برای این تیم با این همه ستاره نیست ولی حداقلش این بود که بعد از تعطیلات بازی ها را نباخته و ترس از باخت به آرامی از این تیم  کنار رفته است.

 

منصوریان الان با آرامش بیشتری میتواند تیمش را روانه مسابقات کند، چرا که حداقل تا نیم فصل خبری از تعویضش نخواهد بود و از طرفی دیگر میل به پیروزی و بازی تهاجمی و نهراسیدن از حریفان در بین بازیکنان و حتی سرمربی این تیم قابل لمس است.

 

بدون شک استقلال دارای بازیکنان طراز اولی میباشد که حضور هر کدام از آنها میتواند برای هر تیم یک نعمت محسوب گردد، ولی هماهنگ کردن این ستاره با توجه به این که اکثر  آنها و حتی کادر فنی نسبت به سال قبل تغییر کردهاند، کاری سخت خواهد بود که هم اینک استقلال و منصوریان به آن دست یافته اند و بعد از این و هر چه رو به جلو برویم، استقلال هماهنگ و نتیجهگرا خواهد شد و این فرصتی  خواهد بود که میتواند برای اوج گرفتن منصوریان و استقلال وجود داشته باشد.

 

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryndb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خواب های آشفته منصوریان و شرایط حساس
تکرار/